30.7.08

ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.............

Ποιός ?
Τι?
Δεν ταιριάζει ο τίτλος με τη φωτό?
Έλα....δεν είναι χαρούμενη??Ααααααααα...Κάτσε να την ισιώσω...
Μωρε είσαι καλά?
Ειρωνικό είναι το όλε...ακόμα να με μάθεις???
Σήμερα δε γουστάρω χαρουμενιές και σήμερα κάνω ΟΤΙ γουστάρω λέμε...
Πφφφφφφφφφ...

Λοιπόν...

Μμμμμ....

Βαριέμαι...
Δε θέλω γλυκό, δε θέλω μουσική, δε θέλω φασαρία...
Δηλαδή για να είμαι ειλικρινής ούτε τα άντερά μου δε θέλω τώρα αλλά δεν τρέχει..
Και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής θέλω τη φασαρία που θα έκαναν συγκεκριμένοι άνθρωποι για 'μενα και δεν τους έχω εδώ.
Οπότε...
Βόλτα με το αυτοκίνητο..
Μια μακρινή βάλε μου με λίγο σκέψη παραπάνω και ρίξε και μια μπυρίτσα στη σακούλα.. Μία μόνο ρε...είμαι ο νηφάλιος οδηγός εγώ, δε σηκώνω δεύτερη...!
Άντε τι περιμένεις, ντύσου και έλα μαζί μου να γιορτάσουμε δίπλα σε εκείνη την παραλία... Μη χαζεύεις τη νύχτα ρε, μη σε νοιάζουν τα νούμερα...
Γίνομαι τόοοοοοσο μεγάλη αλλά μη σε νοιάζει για σένα ίδια θα μείνω..

Πάμε μια μακρινή βόλτα μαζί...


ΦΟΥ! Και ευχή...
..........................................................................................


Μπαμπά χρόνια πολλά για αύριο και απόψε...
Χρόνια πολλά σε εμένα!