24.8.07

Ιστορίες στον καθρέφτη..















Γ.Καλώς τον..άργησες βλαμμένε.
Κ.Θα μου τα χώσεις ακόμα δεν ήρθα στριμμένε?Λέγε τι έπαθες και ήθελες να βρεθούμε επειγόντως?
Γ.Είδα ένα όνειρο ρε φίλε και κατάλαβα πολλά..
Κ.ΑΑΑ..τόσα χρόνια στο σχολείο που δεν καταλάβαινες γραμμή, δεν έβλεπες όνειρα ρε παπάρα να περάσεις και καμιά τάξη?
Γ.Ρε νομίζεις ότι σε έφερα εδώ για να μου τα πρήζεις? Θα με ακούσεις? Είναι σοβαρό ντε..
Κ.Καλά θα κεράσεις τίποτις όμως? Δεν παρακολουθώ στεγνός και ατσίγαρος.
Γ.Τόσα χρόνια τράκα ρε, πάρε καπνό και στρίψε και πιες και ότι γουστάρεις..αλλά άκου.
Κ.Κοπελιάαααα, ένα σκέτο διπλό..
Γ.Διπλό κιόλας ε? Πως με σκέφτεσαι όμως φίλε..
Κ.Σκάσε. Ακούω...Τσιφούτη!
Γ.Λοιπόν..έιδα λέει πως πήγα στην παραλία, ξέρεις εκεί που παίζαμε παλιά, έτσι να καθίσω λίγο να σκεφτώ. Είχε κύμα. Έβγαλα τα παπούτσια μου και περπάτησα στην άμμο, υγρή και δροσερή..ένιωθα λες και μιλούσε κάτω απτά πόδια μου, λες και ψιθύριζε κάτι διαφορετικό σε κάθε βήμα..
Κ.Ποιητής εκ του προχείρου..
Γ.Άκου ρε καραγκιόζη..
Κ.Καλά σκάω..
Γ.Περπατούσα που λές πλάι στο κύμα που έφτανε μέχρι τις πατούσες μου και τις άγγιζε απαλά για να φύγει πάλι..Στάθηκα μια στιγμή και απολάμβανα το χάδι..κοίταξα τη θάλασσα μέσα βαθιά και σκέφτηκα πως εκεί θα υπήρχαν χίλια τέτοια χάδια,πως αν βυθιζόμουν εκεί θα ένιωθα το άγγιγμα σε όλο μου το κορμί.Άρχισα να προχωράω μέσα, το νερό έφτασε στα γόνατα, στην κοιλιά, στο στήθος μου..και το κύμα ερχόταν και με άγγιζε γλυκά, με μετακινούσε κάθε φορά λίγο πιο πέρα σαν ένα γλυκό χέρι που σε αγκαλιάζει πριν να κάνεις έρωτα..
Κ.Ρε μπας και πούστεψες?
Γ.Έλεος..άκου ρε φίλε μιλάω σοβαρά, ήταν ότι πιο ζωντανό έχω νιώσει εδώ και χρόνια.
Κ.Συγνώμη..
Γ.Ένιωθα ελεύθερος, αθώος πάλι όπως όταν ήμουν παιδί, η καρδιά μου σφιγγόταν και κάτι μέσα με τσιμπούσε ελαφρά όπως όταν ερωτεύτηκα για πρώτη φορά, ξανά όπως τότε..
Το νερό έφτασε στο πρόσωπό μου, σε λίγο θα έπρεπε να διαλέξω αν θα ανασάνω ή θα βουλιάξω για πάντα εκεί μέσα.Γύρισα στη στεριά το βλέμμα μου, είδα τα παπούτσια μου, είδα την άμμο, τον ουρανό με το λυπημένο φεγγάρι..είδα κάπου εκεί και εμένα να περπατάω γυμνός,ματωμένος, να κάθομαι σε εκείνο το βράχο και να κλαίω. Με άκουσα να φωνάζω πως δεν αντέχω άλλο, πως θέλω να με πάρει η θάλασσα και να χαθώ..
Κ.Ήταν τότε που..
Γ.Ναι..Κόιταξα τα κύματα για άλλη μια φορά και βυθίστηκα. Τότε ρε φίλε είδα τα πάντα σκοτεινά και ένα περίεργο φως έβγαινε από εμένα..ακούς? Φως απ΄το σκοτάδι μου..
Άφησα το σώμα μου να αιωρείται και προχώρησα εγώ και το φώς..ελευθερώθηκα από όλα. Τόσα χρόνια έπρεπε να πετάξω τα ρούχα μου, να φύγω απ΄την άμμο, να χαθώ στη θάλασσα που ερωτεύτηκα, να μη φοβάμαι..
Κ.Εγώ όμως σε έχασα..
....................
-Ρε κοπελιά..ο κύριος θα μιλάει πολύ ακόμα με τον καθρέφτη? Με κούρασε..
-Κύριε Κώστα πηγαίνετε για ύπνο..είναι ώρα ..θα κάνω εγώ παρέα στον ..αδερφό σας.
...
Κ.Τον έχασα ρε κοπελιά..


Καληνύχτα..