6.8.07

06/08

06/08 ..και αύριο? 07/08 και μετά?
περνάνε οι μέρες και τι?
ξυπνάμε παιδιάααα
μπήκαμε στον αυτόματο και προχωράμε χωρίς αισθήματα,χωρίς χρώματα,μόνο παράπονα και γκρίνια..και εγώ?ΠΡΩΤΗΗΗΗ
ΝΑΙ ΑΜΕΕΕ
στη γκρίνια πρώτη..και μου είχα υποσχεθεί πως θα προσπαθήσω να βρίσκω τα καλά στις μέρες,να φτιάχνω χώρο για να ζω ..αφού ζω..
Δεν τρέχει,τώρα που έφαγα το φλας αρχίζω απ΄την αρχή..

............................
Γειά σας?Τι λέει ? Όλα καλά?
Ποιός?Λάθη?ΑΜΕΕΕΕ
πολλά.. και λοιπόν ?προχωράμε,δεν κοιτάμε πίσω,κλείνουμε την παρένθεση της κοτσάρουμε και ένα μήδενικό απέξω να την πολλαπλασιάσουμε και να την ξεχάσουμε και προχωράμε χωρίς να σκύβουμε..μαζεύουμε όλους τους αγαπημένους μας αριθμούς στην πρώτη γραμμή,καβατζώνουμε αυτοκόλλητα τον πιο αγαπημένο,αυτόν που προχωράει μαζί μας και μας τα συγχωρεί όλα και γινόμαστε διψήφιοι...τέλεια..

Είμαι ο 88...γιατί ?
γιατί έτσι θέλω..γιατί μοιάζει με το άπειρο..είμαι τρία γράμματα πριν το τέλος στην αλφάβητο..είμαι τρία γράμματα μετά την αρχή..και έχω ακόμα πολλά να δω,πολλά να νιώσω,κι ακόμα ίσον δεν βάζω..
ελάτε μέσα,χωράτε όλοι πριν το αποτέλεσμα..

κι όταν κουραστούμε και ζήσουμε..τότε θα κάτσουμε μια γραμμή κάτω απτο σύνολό μας..θα το κοιτάξουμε και θα φύγουμε γελώντας