21.8.07




Διάβασα κάπου..
''κάθε είσοδος είναι και μια έξοδος για κάπου αλλού..''(Τ.Στόπαρντ)

ποιός είπε ότι είναι όλα όπως φαίνονται..
ποιός είπε ότι όποιος χαμογελάει είναι χαρούμενος,ότι όποιος δακρύζει το κάνει από λύπη,όποιος αγκαλιάζει έιναι ερωτευμένος?

Πάρε ένα τετράδιο και ξεκίνα να γράφεις..ότι έρχεται..βγάλτο..
θα δείς ..τα γράμματα δε θα μείνουν εκεί,θα γλυστρίσουν στις γραμμές..κάποια θα πάνε να σχηματίσουν αυτά που σκέφτεσαι και δεν λές,άλλα θα ξεθωριάσουν ή θα σβηστούν τελείως..και κάποια θα μείνουν ακίνητα όπως τα έφτιαξε ο δημιουργός τους..
Πάρτο και μη σταματήσεις ώσπου να νιώσεις ελαφρύς για να μπορείς να κοιμηθείς τη νύχτα,άδειασε το μυαλό σου στο μελάνι,κάνε μουτζούρες..εδώ συγχωρούνται τα λάθη σου..

Γράψε εκείνο το όνομα,γράψε την ευχή σου,το φόβο σου,τις πιο μύχιες σκέψεις,τα θέλω σου που φόβισαν ..

Δώσε μου το χαρτί ..θα κάνω τα γράμματά σου άρωμα,θα τα ελευθερώσω,δε θα τα δείς ξανά εσύ ούτε κανένας άλλος,στο υπόσχομαι..
και ξέρεις τις τηρώ τις υποσχέσεις μου ..όλες

Δώστο και βγές..βγές από μέσα σου και μπές αλλού ..εκεί που θα είσαι ευτυχισμένος..
θα κλείσω εγώ την πόρτα που θα μείνει πίσω ανοιχτή..μη σε νοιάζει..

μόλις βγείς θα την κλείσω..εγώ θα μείνω εδώ λίγο ακόμα,δεν έχω όρεξη να αφήσω ή να βρω..

Βγές..