20.8.07

Απ΄τα αλώνια στα ...σαλόνια

Το ΣΚ πήρα τον καλό μου και πήγα Βόλο για να βρούμε το τρελό γνωστό παρεό απο Αθήνα και το CHEF!

Ήπιαμε τα καφεδάκια μας ..τις μπυρίτσες μας..είπαμε τα μαύρα μας,γελάσαμε και γενικότερα ξέχασα την πίκρα που έφαγα την Παρασκευή..
Το βραδάκι λοιπόν πήγαμε να φάμε απ΄τα χεράκια του ψηλέα..

Έλεος παίδες..αυτό έχω να σας πω μόνο..το παιδί είναι απίστευτοοοο

Πάρτε εικόνα..
Λίγο κρασί,λίγο θάλασσα,το αγόρι μου,οι φίλοι μου και εγώ...
να κάνω ερωτική εξομολόγηση σε μια πατάτα!!!!
Αμέ...δεν μπορείτε να φανταστείτε τι γεύση μπορεί να έχει μια πατάτα..όχι δε μπορείτε..
για να μη θίξω τα καραμελωμένα κεράσια και το ριζότο μαστίχα του it is..
Ανατρίχιασα...ειλικρινά..

Τελικά ρε πούστη μου κάτι τέτοιες στιγμές είμαι όχι μόνο υπερήφανη για τους φίλους μου αλλά ευτυχισμένη γιατί αυτές ακριβώς οι στιγμές δεν μπορούν να ανακληθούν..δε μπορούν να σβηστούν ,δεν μπορούν να γαμηθούν απο ΚΑΝΕΝΑΝ..

Ψηλέα μου ευχαριστώ που είσαι εκεί..
όσο για τους υπόλοιπους..σας ΞΑΝΑΠΕΡΙΜΕΝΩΩΩΩ
ΜΑΤΣ!