1.8.07

Έλα μαζί μου..

Buried at Photocasket.com
Buried at PhotoCasket.com


Για ένα λεπτό,μια στιγμή που για μένα θα είναι μέρες..
Έλα για ένα λεπτό μαζί μου..
Έλα να με πάρεις απ'το χέρι να πετάξουμε μαζί..
σου είπα οτι ποτέ δεν μπόρεσα να πετάξω?
Βαρέθηκα να τα βλέπω όλα απο τόσο χαμηλά..είναι πιο καθαρά απο εκεί πάνω?
για πές...
Με συντροφεύουν άγρια μάτια και δόντια κοφτερά εδώ..μη τους φοβάσαι δε θα σε δαγκώσουν..θα μυρίσουν τα λάθη σου και θα γλύψουν τα σωστά σου..έλα κοντά για μια στιγμή..
Οι ανάσες μας θα σε τρομάξουν,μη κρυφτείς..δε θα το πω σε κανέναν..δεν είναι ανάγκη να μάθει κανείς..τι θα κοστήσει μια στιγμή μας?
Αν βάλεις φτερά στα ουρλιαχτά ..αν τα καταφέρεις..θα μπορέσεις και εσύ να ακουστείς και εγώ να πετάξω..έλα..
Σε λίγο το φεγγάρι θα υποκληθεί..και εγώ θα πρέπει να κρυφτώ..δεν ήρθες πάλι..
υπάρχεις μόνο στα όνειρά μου ..εκείνα που μπορούν να σε αλλάξουν, να σε πάνε σε κόσμους που μόνο εμείς μπορούμε να δούμε..
πως να σε βγάλω απο εκεί..

κι όμως κάτι ένιωσα ..για μια στιγμή