3.3.08

Παιχνιδοτσουνάμι!!


Απαντώντας σε δύο προσκλήσεις για παιχνιδάκια σας παρουσιάζω τα εξής:


Πρόσκληση Νο 1

Ο αγαπητός συνέταιρος Narita μου έστειλε γραπτή εντολή( !) να βρω το κοντινότερο βιβλίο στη σελίδα 123 και να διαβάσω την 6η -7η και 8η περίοδο. Επειδή λοιπόν στη βιβλιοθήκη μου είναι όλα στήν ίδια απόσταση από εμένα..δυσκολεύτηκα αλλά μετά από σύσκεψη με τον εαυτό μου κατέλειξα στο εξής :

"Κι ούτε και μου έλειψε η κυρά-Βαρβάρα και τα σκουπίδια της.
Οι μήνες πέρναγαν αφάσια και την είχα καταβρεί στην Ανδριανού. Βέβαια, δεν ήτανε κι όλα ζάχαρη, και σαν να μην ήταν αρκετά δύσκολα τα πράγματα, εκείνο το Φλεβάρη έσπασα το κωλόχερό μου και το Μάρτη χιόνιζε! Αρχίδια λουλούδια!"
Νικόλ Ρούσσου- Πες στη Μορφίνη ακόμα την ψάχνω

Εμένα μου άρεσε πολύ παίδες αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!
Ευχαριστώ τον Ναρίτα που κάλεσε όλη την παρέα μου στο παιχνίδι και δεν έχω να καλέσω εγώ ΚΑΝΕΝΑΝ τους! Πφφφφφφφφφφφφφ!
Λοιπόν...An205, Pan, Tuco, Noesis, Argy, Emy, Miga, Luthienaki παίξτε αν θέτεεε!

Πρόσκληση Νο 2
Μμμμμ..ψιλοζόρικη πάσα μου έριξε ο Ammos. Με ποιο τραγούδι θα έλεγα Σ'αγαπώ..
Μάλλον δεν θα το έλεγα με τραγούδι αλλά με άλλο τρόπο..το τραγούδι όμως που θα ήθελα να ακούγεται πίσω από ..τον άλλο τρόπο θα ήταν το Love song των Cure..
Ε..οι αδυναμίες δεν κρύβονται!
Και για να μην ξαναλέμε τα ίδια..όλοι οι παραπάνω μπορείτε να παίξετε και σε αυτό το παιχνιδάκι..Narita και Ammos περιμένω και τις δικές σας απαντήσεις!!

;p

Μαααααααααααατς!