24.3.08

Ιστορίες της θείας Τσαντίλως Νο 1

12:00
Μεσάνυχτα και ολόκληρο φεγγάρι.
Τέλεια!
Έβγαλε απ΄την κωλότσεπη το χαρτάκι με τις οδηγίες ...
"ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΟ ΞΟΡΚΙ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΣΑΣ!"
Άνοιξε τη σακούλα με τα απαραίτητα για να φτιάξει το μαγικό ζουμί της ελευθερίας!
Χμμμ..
Τρείς μασημένες τσίχλες διαφορετικού χρώματος, μια γόπα από άφιλτρο τσιγάρο, 1 ½ φλούδα από σάπιο κρεμμύδι, 4 νύχια αρσενικού ταχυδρόμου, μισό κιλό νεύρα, 3 διακοπές ρεύματος ενωμένες ανάποδα και …7 γραμμάρια θετική σκέψη (ευτυχώς είχε μια φίλη που τις περίσευαν δώδεκα κιλά και εύκολα της χάρισε τα πολύτιμα 7 γραμμάρια!..)

Έριξε όλα τα υλικά σε κατσαρόλα χωρίς καπάκι, ζεσταμένη στους 142,4 βαθμούς ..
«Να δούμε τώρα τι κάνουμε..Σουτάρετε το μίγμα και ύστερα..
Μαλάκα τι το φτιάχνω τόση ώρα αν είναι να το σουτάρω??
Αααααααααα..κάτσε ρε σωτάρετε λέει..Πες έτσι να το δεχθούμε αδερφέ!
Που ήμουνα..σωτάρω και περιλούζω μαυροδάφνη και κοχλάζει…πρασινίζει, μαυρίζει, βρωμάει……………πήζει και …δοκιμάζω…χάλια..μμμμ…τρία στρώματα μούχλα…έτσι..και μετά…και αυτό ήταν!

Πφφφφφφφφφ τρελό ζόρι το ζουμί, χάθηκε να έφτιαχνα ένα ταψάκι γεμιστά,
που το΄χω κιόλας, να μοσχομυρίσουμε…Τέσπα..»


Ρίξε και ανακάτεψε και μπόχαααααααα, και μούχλα και …
ΜΠΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΜ!

Μια κακάσχημη μάγισσα με μια μια μυτόγκα να πετάχτηκε μπροστά της.
-Τι θέεεεελεις ηλίθιο κοριτσάκι???
«Μαλάκα είπε ηλίθιο η ρόμπα? Λες να με ξέρει? Εεεεμ αυτό θα πει μάγισσα οριτζινάλε..»
-ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ..Να, σας φώναξα γιατί θέλω την ελευθερία μου.
-Κόψε τους πληθυντικούς δεν έχω κλείσει καν τους 12 αιώνες ποταπή πανηλίθια..
«Το χοντραίνουμε λίγο το εργάκι ή μου φαίνεται? Όχι γιατί το πανηλίθια καπάκι με το ποταμή με χάλασε σαν σετάκι..»
-Ότι πείτε…Εεε ...πεις!
-Λοιπόν ανεπίδεκτο παράσιτο, θες κάτι σε φτερά δηλαδή για να καταλάβω?
«Μμμμμ λες να με κάνει νεράιδα ρε η ξεδοντιάρα?»
-Ναι ναι κάτι τέτοιο με εξυπηρετεί πλήρως!
-Και δε μου λες χαμένη..το περιβάλλον στο οποίο θα είσαι πώς να είναι?
-Α δε με νοιάζει ..καθόλου δε με νοιάζει. Άλλωστε έχω πήξει στο σκατό στη δουλειά οπότε όλα τα αντέχω, αρκεί να είμαι ελεύθερη!
-Αχαααααααα…εντάξει λοιπόν…ετοιμάσου..

ΣΙΧΤΙΡΙΜΠΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΜ !!!

Η ηρωίδα μας εξαφανίστηκε μέσα σε ένα πράσινο καπνό..
Κανείς δεν την ξαναείδε από τότε.
Εγώ όμως που ήμουν εκεί και γι’αυτό σας διηγούμαι την ιστορία..μόλις είδα τη μάγισσα να φεύγει πάνω στη μαγική της σκούπα έτρεξα να βρω το άμοιρο το κοριτσάκι.

Ρε παιδιά δε φαντάζεστε τι είδαν τα πανέμορφα πρασινογάλαζά μου
μάτια.
Είδα που λέτε μια τεράστια, καφετιά, απλωμένη …..σκατούλα.
Στην αρχή δεν κατάλαβα..
Από πότε πετάνε οι σκατούλες?
Κι αν αυτή ήταν μαγική και πέταγε.. πού ήταν τα φτερά ρε παιδί μου…?
Πλησίασα λίγο ακόμα και τελικά λύθηκε το μυστήριο μεμιάς.
Στο κέντρο της σκατούλας ήταν μια τόση δα μικρούλα μύγα που κουνούσε τα φτερά της…
Να χέσω την ελευθερία σου, μονολόγησα και έφυγα γιατί είχε περάσει προ πολλού η ώρα του βραδυνού μου ύπνου..και έχω και μια επιδερμίδα να σκεφθώ!
Καταλάβατε πάντως ε???

Ένα έχω να σας πω παίδες.
ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΙ ΕΥΧΕΣΤΕ!

Θα τα πούμε σύντομα με νέα ιστορία…

Φιλιά,

Η θεία T.