26.2.08

The hug squad..(και πράσινα άλογα!)



-Ελένη τρέχα να σου πω τι έγινε στο σημερινό επεισόδιο..
-Ναι άλλη σκασίλα δεν είχα ρε Χαρά να ακούσω τι έκαναν πάλι αυτές οι τρείς ηλίθιες!
-Πφφφφφφφφφφ...αμάν αυτός ο αρνητισμός σου ρε φιλενάδα.
-Έχεις δίκιο μωρέ..τα κορίτσια όποτε βρίσκουν τα σκούρα αγκαλιάζονται και τα προβλήματα εξαφανίζονται ως δια μαγείας..Ρεαλιστικό κάργα έ?
-Δηλαδή σου φαίνεται τόσο δύσκολο να το αποδεχθείς? Κακιασμένη! Εγώ φταίω που θέλω να σου φτιάξω τη διάθεση..Ώχου μωρέ..
-Άντε άντε τελείωνε...λέγε τι έπαθαν πάλι οι τρείς χάριτες στο σημερινό επεισόδιο...
-Μην ειρωνεύεσαι χαζή..Άκου. Η μελαχρινή, ξέρεις εκείνη που τα μαλλιά της μοιάζουν με πόδια αράχνης..
-Ναι εκείνη η ανάποδη λες..
-Αυτή! Ήταν σκατά σήμερα γιατί..
-Έεεεελα σκατά αυτή, αυτή ρε είναι ο ορισμός της αρνητικής διάθεσης ..Κανονικά η λέξη ανάποδος θα έπρεπε στον υπερθετικό να έχει το όνομά της..Χα!
-....Δε θα μιλήσω τώρα ..
-Ναι μη μιλήσεις γιατί είσαι ίδια με τη γκόμενα και μη το αρνηθείς.. θα γυρίσει ο καθρέφτης σου να σε μουτζώσει!
- Ναι ρε έκανε η μύγα κώλο και έχεσε τον κόσμο όλο..κοίτα ποιος μιλάει..
-Πσσσσσσσσστ πως το κόβεις να ξεμανικιαστώ να τα σπάσουμε εδώ μέσα παπάρω? Ακούω τις ιστορίες σου, μου τα χώνεις κιόλας?
-Ννννναι..που είχα μείνει..Α..της έκατσε λέμε μια στραβή με το σύστημα διακτινισμού, ξέμεινε σε ένα κωλογαλαξία τίγκα στην πλέμπα του διαστήματος και δε μπορούσε να επιστρέψει εκεί που ήταν οι άλλες δύο..
-Το σύστημα διακτινισμού..μάλιστα..ΜΠΙΜ ΜΙ ΑΠ ΣΚΟΤΤΥΥΥΥΥ!
-Ρε θα σκάσεις να σου πω?
-Άντε τελείωνε γιατί θα χτυπήσει η καμπάνα για την Ανάσταση και δεν έχω κάνει τα κουμάντα μου για λαμπάδα!
-@#$##!!@..Λοιπόν..στεναχωρήθηκε που λες, το έψαξε από δω το κούνησε από κει αλλά μπααααααα, οι άλλες δύο περίμεναν στο γνωστό γαλαξιακό καφέ για να έρθει και αυτή δε φαινόταν πουθενά. Τότε η καστανή ..ξέρεις αυτή που είναι αρχηγός ρε παιδί μου, είπε στην άλλη την ψηλή να ανοίξουν το ρολόι προτζέκτορα για να επικοινωνήσουν μαζί της..
-Στάκα λίγο..ο προτζέκτορας βγαίνει και σε ζώνη?
-Χέσε μας μωρέ!Ανοίγουν τον προτζέκτορα που λες και τη βλέπουν να κλαίει..
-Γιέ μουυυυυ γιατί δεν άκουσες το δόλιο σου πατέεεερααα..
-Είσαι τελείως ηλίθια ρε Ελένη?
-Σορυ ρε αλλά είναι τόσο αληθινή η ιστορία που ανατσουτσούρωσαν μέχρι και τα φρύδια μου..Αααααααααααχ θα λιώσω απ΄το γέλιο..άντε συνέχα..
-Ουυυυυυυυυυυυυφ! Ξεκινάνε που λες οι δυό τους και κατεβαίνουν στο σταθμό έκτακτου διακτινισμού. Μπαίνουν μέσα και παφ!
-Παφ ε? Τώρα εμένα κάτι μου θύμισε αυτό το παφ αλλά τι...
-Μη με διακόπτεις γαμώτη..Παφ που λες της εμφανίζονται ..Εκείνη δε πίστευε στα μάτια της. Την πήραν μια μεγάλη αγκαλιά για να νιώσει καλύτερα και της είπαν οτι σύντομα θα βρουν τη λύση να ξαναγυρίσει κοντά τους..
-Και ζήσαν αυτές καλά και εμείς καλύτερα..Έχασα 10 λεπτά απ΄το χρόνο μου για παπαριές Χαρά..
-Όχι βλάκα, έκατσες 10 λεπτά με την κολλητή σου..αν ήμουν εγώ μακριά και μένατε μόνες σας με την Αλέκα θα σου άρεσε?
-Όχι ρε ..δε θα μου άρεσε..θα μου έλειπες πολύ..Άντε έλα για μια αγκαλιά τώρα!..


ΥΓ.Αυτό το ανάλαφρο post (καλά πες το και ανούσιο σκασίλα μου!) το υποσχέθηκα στη φιλτροθεά ..
Το συμπέρασμα είναι οτι πρέπει αγαπητές μου φίλες να..
ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΡΘΩ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ..ΑΝΤΕΕΕΕΕΕ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!

;P