18.2.08

Έκτακτο ανακοινωθέν..!



ΦΦΦΦ..ΦΦΦΦ..ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΑΑΑ..ΕΕΕΛΑ..ΑΚΟΥ..

Όοοοχι ρε δε θα σου πώ για το χιόνι..μα καθόλου φαντασία δεν έχεις? Καλά κουκούτσι το μυαλό? Ρε λέμε εδώ έχει ήλιο..θα πάμε για μπάνιο σε λίγο..γαμοανάποδη πόλη γαμώ...έχασα το θέμα ..που ήμουνα..
Α!
Πάμε....
Εδώ και ένα μηνάκι περίπου.. οι κάτοικοι της υπέροχης (οπωσδήποτε!!!) πόλης στην οποία ζω φοράνε κράνη.. Oι πεζοί ρε παιδί μου..ναι σου λέω.. Στην αρχή δεν το έπιασα το υπονοούμενο, λέω να δεις θα κατάλαβαν πως ούτε ο θεός τη γουστάρει την πόλη (μετα συγχωρήσεως δηλαδή) και θα ρίξει πέτρες..μπαααααααααα !
Τελικώς όλα εξηγούνται ως εξής..
Το φαινόμενο "κράνη" συνέπεσε με την κοσμοϊστορική απόφασή μου να οδηγήσω! Πως? Ε μα τι ρωτάς..ασφαλώς αγόρασα αμαξούλι! Μου πήρε κάτι χρόνια παραπάνω αλλά το αποφάσισα λέμεεεεεεεεεεε. Και του έβαλα και ένα Ν-ΝΑ με το συμπάθειο..που λέει "ΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ΤΟ ΠΗΡΑ"(το αμαξούλι μωρέ)! Έτσι για να μην απορεί κανείς ρε παιδί μου..
Λοιπόν που λες ως τώρα είχα παρέα στο τουτού καθ΄ότι είμαι ολίγον χέστρα αλλά εδώ και δύο εβδομάδες πηγαίνω και έρχομαι (εε αφού πηγαίνω σαφώς θα έρχομαι κιόλας!) ΜΟΟΟΝΗ ΜΟΥΥΥ! Να μη ξεχάσω να σου πω ότι την Παρασκευή έβρεχε κιόλας και οδηγούσα με υαλοκαθαριστήρες..αμέεεεεεεεεεεε! Και που'σαι άκουγα και μουσικούλα..αμ πώωωωως! Τι? Όχι ρε μη τρελένεσαι.. σιγά την είχα γιατί με μπερδεύει προς το παρόν..
Όπως κατανοείς (γιατί είσαι παιδί με κατανόηση και το ξέρωωωω...) είναι λογικό που εδώ οι άνθρωποι φοράνε κράνη και προσεύχονται πριν κατέβουν από το πεζοδρόμιο..Τι να κάνεις είμαι παιδί κουμπί και δυστυχώς αυτό δεν κρύβεται ούτε μέσα στο αυτοκίνητο!
Πάντως έχω να σου πω ότι δεν έχω φάει ούτε μούντζα ούτε μπινελίκι ως τώρα..άσε που βρίσκονται συνεχώς ευγενέστατοι κύριοι που με αφήνουν να περάσω στις διασταυρώσεις χωρίς φανάρια ( που έχει άπειρες όμως λέμεεεεεεεεεεε..) κι ας έχουν προτεραιότητα!!! Και χαμογελάω και λέω και ευχαριστώ αμέεεεεεεεεεεεεε...(Ναι σου λέω ΕΓΩ!)

Τι άλλο είχα καλέ να σου πω...μμμμμ...να δεις εδώ το'χω...Α ναι.. θυμήσου την επόμενη φορά στη λίστα για τα ψώνια να βάλεις και ένα κρανάκι για καλό και για κακό. Μη ξεχνάς...όπου να'ναι σου'ρχομαι και στας Αθήνας! ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..που θα με κράξεις..ΚΑΘΙΚΙ!
; )
ΥΓ.Βeautiful day λέμεεεεεεεεεεε!
ΥΓ2 Θωμά είσαι σπίτι γιατί σε παίρνω και μιλάει..δεν πιστεύω να φοβάσαι να πάμε με το τουτού μου στη Χαβάηηηηηηηηηηηηηηη!!!