19.2.08

Για 'σένα

Ωραία μέρα σήμερα..
Με τα όλα της σου λέω..
Φως πολύ χωρίς να σε καίει ο ήλιος, χαλαρό αεράκι, καλή διάθεση, αρωματάκι αγαπημένο, ωραία μουσική στο τουτούνι και περίμενε να ακούσεις τι ακολουθεί...ΚΟΚΚΙΝΗ ΜΠΛΟΥΖΑ!
Ω ναι..έγινε μέχρι και αυτό σου λέω..
Ξύπνησα σήμερα και ένιωθα καλά ρε πούστη. Καλά με εμένα, με τον αγαπούλη, με τα σχέδιά μου για το μέλλον..και ξαφνικά..

Το γαμοτηλέφωνο ρε φίλε!

Άκουσα κάτι στραβό, κάτι που με χάλασε, όχι θα σου πω τη σωστή μου λέξη, την κρυμμένη..με πόνεσε ρε αλήθεια!
Τι γίνεται?
Τι?
Δε με ξέρεις καλά ούτε και εγώ..
Λατρεύω το χαμόγελό σου, την αισιοδοξία που χαρίζεις σε όλους ακόμα κι αν δε τη δίνεις σε αυτόν που τη χρειάζεται πιο πολύ..
Είσαι όμορφη, είσαι αγάπη, είσαι καλοσύνη ..Ακούς?
Είσαι άξια για ότι σκεφτείς κι αν αυτή τη στιγμή δε μπορείς να σκεφτείς κάτι πάρε με τηλέφωνο, θα σου πω τόσα πολλά, θα σου μιλάω για ώρα..
'Οχι γιατί έτσι ξέρω καλύτερα να σε κάνω να ξεχνάς αλλά γιατί είναι τόσα πολλά αυτά που μπορείς να κάνεις..
Με ακούς?
Ξέρω πως είμαι μια φίλη, ξέρω πως είμαι η γκρινιάρα φίλη, η απαισιόδοξη, η φασαρία η ίδια αλλά είμαι αληθινή ..μόνο αυτό έχω για όλους σας..την ειλικρίνειά μου ..αυτό!
Με αυτό το δικαίωμα λοιπόν σου λέω το εξής..
Είμαι εδώ όσο και όποτε θες..αλλά δε μπορώ άλλο ρε..
Θέλω να σου φωνάξω, να σε κάνω να θυμώσεις, να τα σπάσεις όλα, να ουρλιάξεις και να κλάψεις..να πείς ότι έχεις μέσα σου εκεί που πρέπει..σε όποιον! Μη κρατάς άλλα μέσα, μη ντύνεσαι χαμόγελο και αγκαλιά για να ξεχάσεις τη σκόνη..Δε φεύγει έτσι η σκόνη, δεν αλλάζει έτσι χρώμα το μέσα μας..Εγώ γιατί το καρφιτσώνω στη μπλούζα μου ρε όποτε βγαίνουμε μαζί? Για να δείτε αν ταιριάζει με τα ρούχα μου? Όχι βρε χαζούλα..για να ακούσω.. να μου πείτε πως το βλέπετε, αν μυρίζει πιο όμορφα, αν είναι κάπου τρύπιο και πρέπει να με πάρετε αγκαλιά για να το ράψουμε..

Πάρε μια ανάσα και βγάλε ότι έχεις μέσα λοιπόν..
Στην κοκκινομάλλα, τον αρχηγό, την ψηλή, εμένα ..σε όποιον σου φταίει και όποιον γουστάρεις..
Σήκω και σπάστα τώρα..μη περιμένεις να φτάσεις στο αμήν..
Έφτασε το αμήν από προχθές!
Συγχώρεσέ με αλλά δε μπορώ να είμαι "εγώ για σένα" και να μη μιλάω..αν θες κρατάς όσα λέω..αν θες με κρατάς.
ΥΓ.Δεν είσαι μόνη σου εδώ..είμαστε όλοι μαζί..
Εσύ είσαι το μπρόκολο αν αναρωτιέσαι και εγώ απλά ΔΕΝ είμαι στη φωτό γιατί ..

ΕΕΕΕ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟ ΦΡΟΥΤΟ ΕΓΩ ΝΤΕΕΕΕ!
;P