22.11.07

Stand up comedy near you!!!!

Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να γράψω κάτι για το ΣΚ που πήγα στην Αθήνα.
Δε θα γράψω για το πόσο γαμώ πέρασα με τους ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ μου.
Θα γράψω όμως για δυο γαμάτα παιδιά που είχα την ευκαιρία να δω στο Σταυρό του Νότου.
Τα παιδιά λοιπόν είναι από την ομάδα ΕΧ-ΑΝΙΜΟ που ανεβάζει τη γνωστή παράσταση..κι αν δεν τη γνωρίζετε..έλεος ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΤΕ..!
Που είχα μείνει? Α ναι!
Μέσα στις παπαριές που δείχνει η γαμοτηλεόραση, τα σκουπιδάκια που ρουφάμε στα διασκεδαστήρια του ...πωπού και όλα τα υπέροχα με τα οποία χάνουμε χρόνο και φαιά ουσία..υπάρχει και το διάλειμμα που προσφέρουν τα παιδιά αυτά.
Είμαι γενικότερα σκύλα (γνωστόοοο), δε χρωστάω και δε μου χρωστάει κανείς αλλά παίδες δε μπορώ να βλέπω ήλιο και να τραγουδάω φεγγαράκι μου λαμπρό...
Ταλέντο κιλάαααα, ψυχή τεράστια και κέφι τρελό!
Όποιος χρειάζεται κάτι παραπάνω για να ξεκουνηθεί να πάει να τους δει, ας μου στείλει mail..μπορώ να γίνω πολύ πιο επεξηγηματική! ΔΕ χωρεί αμφιβολίας περί τούτου!

Συγχαρητήρια ρεεεεεεεεεεε!Θα σας ξανάρθω!