6.7.07

Red button..









Ακου όνειρο..
Είσαι λέει σε ένα τηλεπαιχνίδι..και όποτε έρχεται η σειρά σου να απαντήσεις ,πριν ακόμα προλάβεις να σταυρώσεις λέξη..μπιιιιιιιιπ τέλος χρόνου και τσάαακ ο επόμενος χαμογελαστός απαντάει και παίρνει τους βαθμούς..
και περιμένεις και να ..πάλι η σειρά σου..
-Ποιός είναι λέει ο πιο πιστός φίλος του ανθρώπου..
-Ο...ΜΠΊΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠ..ΤΕΛΟΣ ΧΡΟΝΟΥ..
-Ο ευατός του ..πετάγεται ο διπλανός..και κλαπ κλαπ κλαπ..το πλήθος τον αποθεώνει..
Μπλά μπλά μπλά..και μπίιιιιπ παρτα τα τρία μου εσύ..όχι δεν είναι η μέρα σου ρε παιδί μου...looser τελείως ...και αυτός ο διπλανός..άντε γ..και εσύ και ο ''φίλος'' σου ντεεεεεεεεεεεε..
ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠ....
και ξυπνάς..κάθιδρος..
Τι ρέντα είχε ο διπλανός ρε φίλε...
Τώρα που το ξανασκέφτομαι..τι μαλακίες απαντούσε..και το κοινό γιατί χειροκροτούσε...
Όχι ρε στον κόσμο που ζείτε εγώ θα είμαι το τέλος χρόνου..το ΜΠΙΙΙΙΙΙΠ που θα βουίζει στα αυτιά σας...Δεν αξίζει να σκέφτομαι για εσάς ..Δεν αξίζετε τις σκέψεις μου...Δε μου αξίζετε ρεεεε...

Ι CAN DO BETTER ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ