10.7.07

Στη θάλασσά μου..


...''Παρακαλούνται οι κύριοι επιβάτες όπως ετοιμαστούν για αναχώρηση..''
-Πφφφφ....μωρε τι μας λες,τα ίδια και τα ίδια σε κάθε λιμάνι..βαρέθηκα.Αλήθεια ρε φιλαράκο πως τον λέγανε αυτόνα που'γραψε για ένα κωλονήσι και για το ταξίδι μέχρι εκεί και..πώς τον λέγανε...
-Τοκ,τοκ,τοκ...
-'Αλλοοος..να δείς λοιπόν πως τον λέγανε..τι παπάρας όμως.Άκου λέει αξίζει το ταξίδι..θα'ταν απο αυτούς που σε κάθε λιμάνι τους περιμένουν αγκαλιές,χαμόγελα,βοήθεια,λύσεις.Βέβαια...ας ήταν ρε σαν και εμάς ..να βρίσκει τα χαστούκια απανωτά σε κάθε λιμάνι,πίκρες ,δάκρυα,μοναξιά...Μωρέ θα τον θυμηθώ που θα μου πάει..
Σου'χει τύχει ρε φίλε να μην ξέρεις τι σου φταίει ..να σου υψώνει το ίδιο σου το μυαλό τοίχους τεράστιους που δεν μπορείς να διαλύσεις..να σε σπρώχνει κάτι μέσα σου να ψάχνεις με τα χέρια σε γυαλιά σαν να μην ξέρεις πως θα κοπείς βαθιά?
Σου΄χει τύχει να βγαίνει από σένα θυμός,φόβος,μίσος..σχηματίζοντας μια εικόνα που δεν αναγνωρίζεις πια..να μην ξέρεις από που ξεκινούν όλα αυτά και που τελειώνουν..ε?Λες και ανέβαινες τόσο καιρό μια γαμημένη ανηφόρα..και οκ..ζορίστηκες στην αρχή αλλά τη συνήθισες..παραπονιόσουν που και που αλλά συνέχιζες και ξαφνικά..ξαφνικά ρε φιλαράκο αρχίζει μια κατηφόρα..μα μιά κατηφόρα τρελλή,καταραμένη και κατρακυλάς με τα μούτρα μες στο χώμα..και λες.. Ρε πούστη αφού τόσο καιρό ανέβαινα σα μαλάκας και τώρα κατρακυλάω..αυτή η γαμημένη η κορυφή πότε πέρασε???και αν πέρασε εγώ που ήμουνα??
Για πές λοιπόν σου έχει τύχει να ντύνεται ο εαυτός σου με μια μάσκα και να ορθώνεται μπροστά σου σαν θηρίο...να όπως θα'λεγε αυτός ο μαλάκας ..σαν Λαιστρυγόνας,σαν Κύκλωπας..Ε εγώ αυτούς τους Κύκλωπες,τους δικούς μου τους φοβάμαι..γιατί τους έχω μέσα μου,γιατί δε φεύγουν,γιατί με ξέρουν και ξέρουν τι με πονάει και πώς..
-Τοκ,τοκ,τοκ..
-Άλλος λέμεεεεεεεε
-Άντε ρε φίλε κατουριόμαστε..
-Κατούρα στη θάλασσα ρε..τι φοβάσαι μη σε παρεξηγήσει??Ωωωωωωωωωωωωω
Φιλαράκο πρέπει να φύγουμε ε?..θα κλέισω το καθρεφτάκη και θα σε ξαναδώ στο επόμενο λιμάνι ...Ε ρε και να τον έιχα εδώ αυτόνανε..θα τονε ρώταγα..''κύριος αριστερόχειρας ή δεξιόχειρας?''..θα απαντούσε αυτός ας πούμε δεξιόχειρας...Εεε θα του κατούραγα λοιπόν τη δεξιά να μάθει να γράφει μαλακίες

-''Το πλοίο αναχωρεί σε λίγα λεπτά..''
-Χέσε μας και εσύ μωρή...μας υποχρέωσε και αυτό το λιμάνι...