27.7.07

For a change..

Ξυπνάω με τη μέρα μου να με κοιτάζει στα μάτια..
''Παρασκευή'' μου λέει..
χέστηκα..απαντάω..
(..ανοιγοκλείνει τα μάτια ..δεν περίμενε τέτοιο φτύσιμο..ο κόσμος τη γουστάρει τρελλά..)
Σήμερα σε αγνοώ φιλενάδα και περιμένω το Σάββατο να με χαιδέψει το πρωι ,να μου χαμογελάσει και να με πάρει εκεί που είναι οι άλλοι..εκεί που θέλω να είμαι και εγώ..
Μπούχτισα εδώ,ζαλίστηκα απ'τις φωνές των ημερών που περνούν και με καλημερίζουν κάθε πρωί..και μου γυρνούν την πλάτη κάθε νύχτα αφήνοντάς με εδώ..
Βαρέθηκα την πίεση και το χώσιμο..
Γιαυτό παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω ..Γιατί ''ΔΕ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΜΕΝΑ..ΑΜΑ ΘΕΛΩ ΦΕΥΓΩ..''σαν άλλος Αντωνάκης και ψάξτε βελόνα και κλωστή να ράψετε..τις τρύπες σας..άαααααντε..πάω Αθήνα να ηρεμήσω έστω για τρείς ημέρες..οεοοοοοοοοοοοοοο

ΥΓ.Σας αφήνω με narcotic παίδες ..για ''εθισμούς''που δεν θέλουμε να κόψουμε..
Φιλιάααααααα