11.7.07

Για την παρέα ρε μεγάλεεεεεεεε...


Παίδες βαρέθηκα τα δήθεν και τα καλυμμένα..τα σημειολογικά και τα α ου και γράφω το εξής από εμάς για εσάς με αγάπη...

Αν και ως γνωστόν γέρασα και ήρθα σε επαφή με την τεχνολογία ενώ είμαι με το ένα μάτι να κοιτάει τα ραδίκια ανάποδα...(πφφφφφφφφφφφ υπερβολέεες!!)η φίλη LEE -πάντα προχωρημένη και αναλυτική μέχρι σκασμού-μου'χωσε μια και με έχωσε εδώ..(αυτή φταίει ναι...)βρήκα λοιπόν αρχικά από την προαναφερθείσα τον it is-γνωστό και μη εξαιρετέο γόη του διαδικτύου,αρχιμπινελικολόγο και καμιά φορά περιανεμο-υδατολόγο..
ακολούθησε ο τρελός ψηλέας σεφ στην δικτυακή παρέα (γιατί στην άλλη ήταν πριν καν τη γνωρίσω εγώ..)

Κάποια στιγμή που δεν θυμάμαι βρήκα τον ΘΕΟ..ναι τόσο καιρό περίμενα και τον βρήκα στον Η/Υ μου..ήρθε που λέτε και αυτός και δέσαμε..εκ του μακρόθεν..
τελευταία και καθόλου ιδρωμένη αφού τα μάθαινε όλα από πρώτο χέρι.. ήρθε η Καρυάτιδα-Ο ΑΡΧΗΓΟΣ-είχαμε μια θυελλώδη σχέση(επαγγελματική και μετά φιλική κάααργα) προ δεκαετίας και..δεν έχουμε χωρίσει ακόμα..ευτυχώς (ποιός?ΟΧΙ παιδί μου..δεν είμαι λεσβία..έλεος αυτό το μυαλό σου..!)

μετά γνώρισα όοοοοοολους εσάς και γουστάρω τρελά κάθε μέρα που περνάει και μαθαίνουμε ο ένας τον άλλο και ο ένας στον άλλο..

Απλά θέλω να μείνω στην αναφορά της παραπάνω διαδικτυακής παρέας που έδεσε αμέσως και που υπάρχει πάντα στο μυαλό μου..

Εσείς λοιπόν οι 5..(που αν το προχωρήσω είστε 6 με την ξανθιά ψυχολόγο και 7 με τον απίστευτο Α..)ΜΟΥ ΈΧΕΤΕ ΛΕΙΨΕΙ ΠΟΛΥ..

και χέστηκα αν είμαι κλαψιάρα και αν θα με κράξει o IT ΙS...έχω να πω πως στην παρέα αυτή..
Δεν θα πεινάσουμε ποτέ..έχουμε γαμώ τους μάγειρες(μιλάμε όχι μόνο για τη γνωστή αλλά και για την ψυχολογική πείνα ε...)
Δεν θα μείνουμε με καμία απορία γιατί είναι η ειδικότητα της πάντα χαμογελαστής(έλεος...!)lee να λύνει κάθε θεματάκι στο μπάμ!
Δεν υπάααρχει περίπτωση να μας την πει κανείς χωρίς να τον κάνει ο it is να μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που μίλησε..
Δεν θα αποδιοργανωθούμε με τίποτα..γιατί θα μας κρατάει κοντά η λογική και το συναίσθημα..που καταφέρνουν να κρατιούνται μια χαρά σε ισορροπία απτήν καρυάτιδα..
Το μεγαλύτερο βύσμα της παρέας είναι ότι έχει επαφή (μιλάμε directly..)με τον αυγο- θεό..ε δεν είναι και λίγο..ζητάς ότι θες και άμα το πάρεις ....πάντως κενός δεν θα μείνεις είναι σίγουρο..
Τέλος ελάτε και άμα σας λείψει το μπινελίκι,ο τσαμπουκάς και η γκρίνια...τότε απλά ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑ