29.11.09

Αποποιούμαι...

..τον τίτλο του ανεύθυνου
γιατί καιρό τώρα τις αποφάσεις τις παίρνω μόνο εγώ.
καιρό τώρα τις λύσεις τις ψάχνω μόνο εγώ και ..
καιρό τώρα τις επιπτώσεις τις επωμίζομαι εγώ!
..τον τίτλο του μαλάκα
γιατί για όλους τους παραπάνω λόγους
καιρό τώρα ήμουν ο μεγαλύτερος μαλάκας αλλά δεν είμαι πια!
..τον τίτλο της πατερίτσας
που την έχουν για να στηρίζονται όλοι.
δεν είμαι από πέτρα κι αν συνεχίσω να υπάρχω έτσι ,θα γίνω τόσο σκληρή και παγωμένη όσο η γαμημένη πέτρα
..τον τίτλο του καραγκιόζη
γιατί βαρέθηκα
γιατί σας βαρέθηκα όλους
..τον τίτλο του θύματος
γιατί εγώ φταίω γι' αυτό και είναι ένα ψέμα
..τον τίτλο του υπομονετικού
γιατί πόσα πρέπει να πω για να καταλάβεις οτι δεν είμαι?
και γιατί πρέπει να "πω" για να καταλάβεις?
..τον τίτλο..
τον κάθε τίτλο που θα μου βάζεις από εδώ και πέρα στο μυαλό σου.
δεν έχω τίτλο ρε. έχω όνομα. έχω μάτια και ψάξε μέσα να με βρεις.


δεν αποποιούμαι όμως των ευθυνών μου
γι' αυτό πες μου που υπογράφω να τελειώνουμε και
άντε γαμήδια...................................