25.11.09

ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ...ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΟΥ...ΩΩΩΩ ΚΕΡΑΤΟΟΟΟ!!!


Νεύρααααααααααααααα...πολλά νεύρααααααααααααααααα!
Με εμένα! Τα χειρότερα νεύρα είναι αυτά να ξέρεις!
Εδώ δεν ήσουν που είπα οτι πρέπει να μαζέψω λεφτά?
Εδώ δεν ήσουν που είπα ότι σε λίγο καιρό έρχονται μετακομίσεις και εμένα μου έχει μείνει η συλλογή απ΄τα εσώρουχά μου στη ντουλάπα?
Κοινώς ...που πας να κάνεις μετακόμιση με ένα βρακί στον κώλο???
Εδώ ήσουν ε?
Εγώ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΤΡΙΩΡΟΦΟΟΟΟΟΟΟΟΟ???
ΕΚΑΤΟΝ ΕΙΚΟΣΙ ΕΥΡΩ ΚΙΝΗΤΟ ΡΕ????
ΤΙ ΚΑΝΩ ΡΕ???
Γιατί μου έρχεται να πω "γαμιέται ο Δίας" αλλά δεν εξηγεί το φαινόμενο του αστρονομικού ,κατά τα δικά μου δεδομένα, λογαριασμού. Εκτός αν κάνω τηλεφωνικό σεξ με το Δία και δεν το γνωρίζω. Πλερώνω ρε αλλά περνάω καλάααααααααααααααααα....
ΜΠΑ! Ο Χ Ι!!!
Να το τσιγαράκι στο μπαλκόνι με τη κολλητή, να το μαγείρεμα παρέα με τη μαμά γιατί βαριέμαι να μαγειρεύω μόνη μου, να η αδερφή έχει γκομενικά να τη πάρω να την ηρεμήσω...
Γεια τι κάνεις?
120
Πως φτιάχνεται το κοκκινιστό μαμά?
120
Τι λέει με το γκομενάκι ρε?
120 ΣΟΥ ΛΕΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
Αδικία είναι γαμώτο μου...
Ναι είναι αδικία. Κάτσε να σου εξηγήσω.
Βαριέμαι μόνη μου...και μιλάω πολύ. Και μόνη μου το δοκίμασα να μιλάω και είναι πιο βαρετό απ΄τη βαρεμάρα μου. Γιατί μ' αρέσει να τσακώνομαι και με εμένα περιέργως συμφωνώ απόλυτα...Επίσης μου αρέσει να λέω αστείες ιστορίες και να κάνω λογοπαίγνια και ...με εμένα καθόλου δε γελάω. Αφού ξέρω ήδη τι θα πω ρε ....
ΟΥΥΥΥΦ!!!
Ξέρω...θα μου πεις αφού βαριέσαι...ε....120!!!!!!!!!!!!!!!!
Να ναι οι ώρες του ΟΤΕ ρε πούστη μου....
..................................................................
Τέλος.
Σκατά τα έκανα.
Και σου θυμίζω ότι έρχονται Χριστούγεννα και θέλω να πάρω δώρα και να βγω, μη σου πω ότι ήθελα να κάνω και καμιά εκδρομή. Άσε δε θα στο πω αυτό...
Δε μου το λέω ούτε εμένα αυτό...τέτοιες μέρες κυκλοφορούν και πνεύματα. Θα με ακούσει το πνεύμα των προηγούμενων Χριστουγέννων και θα' ρθει να μου ρίξει μια μούντζα ΝΑ(!!) και με τα πέντε δάχτυλα τεντωμένα....
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!
Προς το παρόν πάω να κάνω ένα τσιγάρο στο μπαλκόνι μόνη μου και όποιος θέλει ας με πάρει ένα τηλέφωνο γιατί ...............ΒΑΡΙΕΜΑΙ!!!!!!
120 ΦΟΡΕΣ ΒΑΡΙΕΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!
Και δε μετανιώνω κανένα τηλεφώνημα αλλά να...
μήπως σου περισσεύει κανα ευρωωωωωωωωωωωωωωωωωω???
Γαμώ την οικονομία μου μέσαααααααααααααααααααααα!!!!

ΥΓ. Δε χάνω το κέφι μου πάντως..................(γιατί μη με ρωτάς ..ιδέαν δεν έχω!!!) Αι αμ στιλ ον τοπ οφ δε προμπλεμ, ιβενδοου δε προμπλεμς φινγκερ ιζ ιν μαι ας!!!!!
;pPPpP
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ
ΥΓ.2 Η μουσική παραμένει ίδια γιατί έτσι γουστάρω....Στο κάτω κάτω έχω νεύρα είπαμε!