21.12.08

Χο..Χο..Χα!

Λοιπόν, σου γράφω πριν απ΄τα Χριστούγεννα μπας και με θυμηθείς αυτή τη φορά..
Γράψε με κι εσύ εκεί που ξέρεις, δε τρέχει..
Στο σήμα μου εγώ..
Άκου τι θέλω…
Θα φτιάξω ένα σφηνάκι φέτος και θα το πιω τη μέρα μιας γιορτής, κάποιου που δεν είναι εδώ πια, να γίνω λιώμα για ένα χρόνο να μη καταλαβαίνω τα σκατά αν έρθουν πάλι..
Χρειάζομαι υλικά όμως γι’αυτό σου γράφω.
Ακούς?
Μάζευε…
Θέλω …
Ένα ποτηράκι του κονιάκ υπομονή,
Ένα ποτηράκι της υπομονής γεμάτο επιμονή,
Μια κουταλιά της σούπας γέλιο,
Τρείς σταγόνες ευτυχία,
Μια κουταλιά του γλυκού (κοφτή) αγκαλιά,
Και τέσσερις φλοίδες από ξύσμα αγάπης.
Φτάνουν αυτά να μη ξοδεύεσαι κι εσύ, να μη συνηθίζω και εγώ ε?
Θα τα πιω μονορούφι και θα τα βλέπω διπλά οπότε …
Ναι φτάνουν!
Και τώρα που είπα διπλά και μου το θύμισες..
«Ρίξε και καναδυό πρίγκιπες να΄χουμε…», από αυτούς που σου ζητήσαν κι άλλοι.
Θα την ακούσω που θα την ακούσω…τι διάολο να μη τη δω κιόλας?
Να τη ζήσω τη γαμημένη είναι δύσκολο αλλά για να σου γράφω και να χαμογελάω ακόμα…ε μάλλον έχω κάνει τα κουμάντα μου χωρίς εσένα!
Τα λέμε ρε και …
Εις υγείαν!




ΥΓ1. Χρόνια πολλά παίδες και καλά να περάσουμε..
ΥΓ2.Τρελαίνομαι γιαυτό το παιδάκι που σφυρίζει ...δεν είναι υπέροχο λέμε?
Τι ζητάει? Δυο δοντάκια!!!! Θα τα βάλω στο γράμμα μου γιατί το πήγα το πιτσιρίκι.
Ααααααχ έκανα και την καλή μου πράξη και φεύγω ελαφριά και χαμογελαστή!
ΌΛΕ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!



Πάω να τα πιω ;p