15.12.08

Απορίες..


Που λες..
Χθες άκουσα το πιο ψαγμένο μπινελίκι ever!..
Aτάκα άντρα μετά από άκυρη προσπέραση (από γκόμενα..)
«Που πας ρε υποπλασμένο πέος?»
Παρακαλώ?
Είδες ρε φίλε άμα έχεις σπουδάσει βιολόγος?
Ως και το μπινελίκι είναι βιολογικό.
Ενώ εγώ …τι να πω εγώ?
«Που πας μωρή υποδιαστολή?»
Δε λέει..
Που λες όλοι- μου είπε ο βιολόγος- γεννιούνται αρχικά γυναίκες και κάποια δεδομένη στιγμή δίνει εντολή η κάνουλα της τεστοστερόνης στο y που υπάρχει μέσα στον « γυναίκα που θα γίνει άντρας» να γίνει του σύστριγγλου!!!
Ωραίο?
Ενώ στις γυναίκες «που θα μείνουν γυναίκες» δε παίζει y, δε παίζει εντολή και συνεχίζεις ακριβώς όπως ξεκίνησες!
Τι σου είναι η ζωή…
Από ένα y κρεμόμαστε και γινόμαστε πέη, υποπλασμένα ή μη..
Τώρα βέβαια εμένα άλλο είναι το θέμα μου..
Το πέος στον εγκέφαλο που φυτρώνει και παραμένει μια ζωή σε κάποιους πως δημιουργείται??
Από τη γέννηση?
Κατά τη φάση «πατάω επί πτωμάτων»?
Στη διαδρομή προς «θα γαμήσω έχω καριέρα..»..?
Μήπως αρχίζει να ζορίζει τον εγκέφαλο μόλις ο κώλος τους ακουμπάει καρέκλα προϊσταμένου, διευθυντή, whatever???

Πότε?


Δηλαδή για να σου δώσω να καταλάβεις τη φύση του ερωτήματός μου..
Όλοι αυτοί που μας πρήζουν το «ότι είδους πέος έχει ο καθένας μας» day in – day out..γεννήθηκαν ή έγιναν ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ?
…………
Ποιος ξέρει…
Να θυμηθώ να ρωτήσω κανένα φίλο ψυχολόγο…

ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ…..


ΥΓ. ΝΑΙ πάλι νεύρα έχω..τα παράπονά σας στην κάνουλα που δεν άνοιξε και στο y που δεν υπήρχε..εγώ ένα μικρό μωράκι ήμουνα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΚΑΙ..

Η μουσική ΔΕΝ κολλάει στο όλο μουντ αλλά θα μείνει ΕΚΕΙ γιατί μ'αρέσει λέμε!

;PppPp