3.12.08

Προχθές..


Έλαβα ένα mail..
Είχε μια συμβουλή, είχε ειλικρίνεια, χιούμορ και δε ξέρω τι άλλο είχε ρε φίλε..
Μόνο μια πρόταση θυμάμαι.
Υπάρχουν φορές που μια πρόταση φτάνει για να μένεις ξύπνιος όλη νύχτα χαμογελώντας, άλλες φορές φτάνει απλά για να κοιμάσαι δακρυσμένος.
Αυτή η συγκεκριμένη πρόταση γέμισε το δωμάτιο, μου έκανε παρέα για να κοιμηθώ και νομίζω πως αν κοιτάξω πίσω μου τώρα που γράφω θα τη δω να περιμένει ακόμα εκεί.
Νομίζω πως είναι από εκείνες.
Ναι.
Είναι απ΄τις προτάσεις εκείνες που δε σβήνουν ποτέ.
Είναι τόσο αστείο το πώς κάποιος άγνωστος κάπου στο πουθενά.. μπορεί να γίνει παρέα, βόλτα, έννοια.
Πως μπορείς να χαίρεσαι που χαίρεται και να λυπάσαι όταν λυπάται.
Αστείο?
Δε ξέρω.
Εμένα μου φαινόταν χαζό.
Μέχρι που ήρθε κάποιο προχθές...και ένα ακόμα μετά από αυτό!
Και έχω στον υπολογιστή μου την απόδειξη πως μια πρόταση δε σημαίνει απολύτως τίποτα.
Και..
Έχω στον υπολογιστή μου την απόδειξη πως αυτός ..«ο όποιος» σκέφτηκε να στείλει την όποια γαμημένη πρόταση και την έγραψε τόσο προσεκτικά ώστε να μη φορτώσει, να σε κρατήσει μόνο..αυτός λοιπόν «ο όποιος» είναι φίλος σου.
Ψάξε μπας και έχεις και εσύ καμιά τέτοια απόδειξη στη ζωή σου, έστω στον υπολογιστή σου.
Ψάξε γιατί αν δε πιστεύεις αυτά που λέω εγώ να ξέρεις πως θα χάσεις και εγώ νομίζω έχω χάσει αρκετά και είναι καιρός να κάνω όσα θέλω.
Δε θέλω να κερδίσω..να ρεφάρω θέλω.
Να πω εδώ είμαστε, πατσίσαμε και προχωράμε..
Και για να το κάνω αυτό εγώ χρειάζομαι και τέτοιους φίλους.
Εγώ .
Χαζό?
Ε δε γαμιέται πες με χαζή.
Ο φίλος μου θα σου έλεγε. ..«όλοι οι χαζοί χωράνε!»


ΥΓ.Αυτό για όλους σας εδώ μέσα και για τον φίλο του προχθές μου που είναι καλά.
Κι αυτό είναι πάααντα καλό παίδες!
;p
Mααατς