1.1.09

200?...whatever!!!


Πριν αποφασίσουμε για το μέλλον και για τη ζωή και ...για όλα...έλα κοντά να σου πω τα νέα!
Θα σου τα πω σύντομα γιατί πρέπει να πάω να φάω μεσημεριανό..που πρωινό θα είναι γιατί ακόμα όρθια κοιμάμαι!
Το γράμμα έφτασε λέμε...
ΔΕ ΠΑΙΖΕΙ!!!
ΕΠΡΕΠΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΤΖΟΚΕΡ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩΩΩ!!!
Πέρασα γαμάτα Χριστούγεννα και υπεργαμάτη Πρωτοχρονιά!!
Ήπια, χόρεψα, έφαγα, ήπια, ξαναέφαγα, βγήκα για 424 καφέδες, ψώνισα, πήρα δωράκια, έκανα δωράκια, ήπια, κάποια στιγμή κοιμήθηκα και λίγο γιατί κουράστηκα...μετά ξαναήπια και ....ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΦ!
Τι να σου λέω...
ΤΕΛΕΙΑ!!
Τελεία!
Να μη ξεχάσω να σου πώ οτι πήγα σε δύο εκθέσεις ζωγραφικής και πήγα και στην έκθεση με τα έργα του Έσσερ στο Θησείο...
Διάβασα μια φράση του κάπου και δάκρυσα..
Πες με ηλίθια..
Ήταν τόσο όμορφα όλα εκεί μέσα.
Έκατσα ώρα πολύ και χάζευα το πιο αγαπημένο μου..στον τελευταίο όροφο.
Τα ξέχασα όλα σου λέω..ΌΛΑ!!!
......................
Α! να σου πω επίσης οτι μαζί με τα υπόλοιπα ξέχασα και το pin του κινητού μου (λες να ήπια πολύ???) και το κλείδωσα και έχασα επαφή από όλους...αλλά πρόλαβα να περάσω υπέροχα και έχω ένα χαμόγελο ΝΑ με το συμπάθειο!
Σας πάω όλους σήμερα (γιατί όταν γυρίσω στο χωριό θα σας μισώ πάλι!)...και σας φιλώ πολύ πολύ γλυκά 2009 φορές!
ΥΓ.1 Αν είναι κανένας αλλεργικός στα φιλιά...πολύ λυπάμαι αλλά σκασίλα μου!
Είπαμε μια καλή κουβέντα και πήρατε θάρρος να με πατήσετε!
ΟΥΦ ΕΙΣΑΣΤΕ!
ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΦ!
ΥΓ.2 Τελικά μου αρέσω...όχι τώρα που είμαι μισοκοιμισμένη και με τη γελοία ροζ ρόμπα μου (ΡΟΜΠΑ E? ΟΧΙ ΠΕΣ ΠΕΣ!!!.....)
Μου αρέσω χαρούμενη απλά και μου είχε λείψει!
Λέω να μείνω όπως είμαι!
Και εγώ και εσύ και όλοι..
Τι λες?

;P

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ !!!