30.11.08

'Ασχετο..


Σήμερα έγραψα στο τεστ δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ.
Τι?
Δεν έχω εγώ δεξιότητες?
Πλέξιμο, σιδέρωμα, βελονάκι, ξεσκόνισμα, φοδράρισμα ..
Δεν τα κάνω εγώ όλα αυτά?
Βασικά όχι δεν τα κάνω οπότε το προσπερνάω και διηγούμαι τη μέρα μου..
Κατανοείτε..
Ξεκίνησα 8.30 απ΄το σπίτι μου και γύρισα στις 16.00!
Ελλαδάρα ρε..
Απαγορεύεται η προσέλευση μετά τις 9.30 σου λέει και έρχονται τα θέματα στις 11.30 πάνω που βρισκόμαστε όλοι στο τέταρτο όνειρο και μας τρέχουν τα σάλια στα θρανία.
Άντε σκέψου μετά, πόσο τις εκατό του πληθυσμού είναι ξανθιές γαλανομάτες άμα το τόσο είναι άντρες και το άλλο τόσο είναι ξανθοί κτλ..κτλ..
Κάνε πολλαπλασιασμούς, διαιρέσεις, εμβαδά και πυθαγόρειο..
Βρες αν πρέπει στην πρόταση να βάλεις συνίσταται ή συνιστάται και ποιος αρχηγός ξένου κράτους ήρθε στην Ελλάδα την προηγούμενη εβδομάδα και…..
Ε ρεεεεεεεεεεεεεεεε…
Βασικά μπορούσα να γράψω πως η Μπεζεντάκου (που έγινε ξανθιά και μπορεί να γίνει και γαλανομάτα) πήρε δώρο απ΄τον αγαπημένο της ένα Χάμερ και πως η Θώδη κυκλοφορεί τη φάτσα της σε κρασί αλλά δεν τα ρωτούσαν οι γελοίοι…
Τι να κάνω ρε, τηλεόραση βλέπω μόνο όταν τρώω και πέφτω πάνω στα καλύτερα του Σταρ ή στις νταντάδες αμέσου δράσης του Σκάι.
Δε βοήθησε και πολύ η συνήθειά μου..τώρα το ξέρω.
Δε με χάλασε πάντως, πήγα για το χαβαλέ.
Έτσι απλά.
Λέω αφού τα τελευταία χρόνια έχω πάρει εργολαβία τους διαγωνισμούς και κάθε φορά τρέμω σαν το ψάρι και κλαψουρίζω σα χαζογκόμενα, ας πάω και μια φορά στο ξεκάρφωτο να δω αν δουλεύει ακόμα το κεφάλι μου ή αν έχει μείνει στη θέση του απλά ως διακοσμητικό.
Τελικά παίδες δούλεψε μια χαρά..και εγώ εξεπλάγην μη νομίζετε.
Μια φορά δε χρησιμεύει το έργο και το μάσησα όλο ρε πούστη.
Ποτέ δε ξέρεις θα μου πεις ..
Ένα είναι το συμπέρασμα της σημερινής μέρας πάντως..
(εκτός του ότι έπρεπε να έχω μαγειρέψει γιατί σκέτος πουρές που είχε μείνει ..πέρασε και δεν ακούμπησε γαμώτη!)



ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΤΕ …ΝΑ ΧΩΝΕΣΤΕ!

Μααααααατς