23.11.08

4 Εποχές




Κάτσε. Θα σου πω ένα αστείο να γελάσεις.
ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΑΜΕΣΑ.
Αλήθεια ρε, είμαι ο ανάμεσα…
Παρακάτω γίνεται πιο αστείο..Άκου..
Είμαι ο ανάμεσα στον Johnie Walker και τον Famous Grouse!
Χαχα!
Περπατάω συνέχεια και γύρω μου οι εποχές αλλάζουν.
Περπατάω τόσο γρήγορα ή αλλάζουν γρήγορα οι γαμημένες και δεν προλαβαίνω.
Δε ξέρω τι από τα δύο..
Κοιτάζω πίσω μου και βλέπω καλοκαίρι, το πρόσωπό μου καίγεται και ιδρώνει..
Γυρίζω μπροστά και ο ιδρώτας μου παγώνει, γίνεται νιφάδες χιονιού που στέκονται στα μαλλιά μου μέσα σε ένα κρύο χειμώνα.
Και εγώ συνεχίζω να περπατάω…
Μόνο οι άσπρες νιφάδες στα μαύρα μου μαλλιά θυμίζουν πως πέρασα μέσα από τέσσερις εποχές ..
Και όταν ασπρίσουν τα μαλλιά μου θα μαυρίσει το χιόνι για μένα?
Θα μπορέσει να στέκεται ακόμα πάνω μου στη θέση ενός παγωμένου ιδρώτα?
Και εγώ ακόμα θα περπατάω?
Δε ξέρω ..
Δε ξέρω σε ποιο μπουκάλι ανήκω, δεν ξέρω αν ανήκω κάπου γενικά..
Τόσο καιρό που προσπερνάω πράγματα σκέφτομαι..
Κι αν δεν ανήκω σε μπουκάλια?
Κι αν είμαι σκέτο διάφανο νερό?
Αν είμαι εγώ οι δροσοσταλίδες στα φύλλα, ο ιδρώτας στο πρόσωπο, η πάχνη στα τζάμια και οι νιφάδες του χιονιού?
Αν εγώ κουβαλάω τις τέσσερις εποχές μέσα μου και απλά περπατάω γιατί δεν έχω βρει κάπου να σταματήσω?
Να δεις που έτσι είναι..
Θα έρθει μια μέρα που θα ξαπλώσω στα πόδια ενός βουνού και πίσω θα βλέπω την κορφή του χιονισμένη…μπροστά θα με περιμένει η θάλασσα.
Έτσι θα΄ναι.
Και τότε θα θυμηθώ όσα είδα όταν περπατούσα, θα τα κοιμίσω ένα ένα στα κρεβάτια τους μέσα στο χρόνο που θα σβήνει πίσω μου και θα αποκοιμηθώ και εγώ.
Να δεις που έτσι θα'ναι...