30.9.09

Ρήματα

Ξέρω
Έχω
Θέλω
Θα προσλάβω κάποιον να μου μιλάει το βράδυ πριν κοιμηθώ.Θα τον πληρώνω για να μου λέει καλημέρα και να βλέπουμε μαζί τη βροχή που με κλειδώνει.
Χρειάζομαι
Αξίζω
Ο καιρός με τον εαυτό μου ...πήρε ένα μαύρο μαρκαδόρο και έγραψε μπροστά από κάθε ρήμα μου ένα τεράστιο ΔΕΝ.
Και καλά έκανε.
Θα προσλάβω κάποιον να τρίψει με οινόπνευμα το μαρκαδόρο. Να του λιώσουν τα χέρια ρε, δε με νοιάζει...Πληρώνω εγώ σου λέω.
Κι αν μου τελειώσουν τα λεφτά θα του πώ όλα μου τα αστεία και όσες ιστορίες κρύβει το μυαλό μου.
Ότι χρειαστεί θα πω για να μείνει.
Και καμία αλήθεια μου για να μη τρομάξει.
Να μου κάνει παρέα κι ας κρύβομαι.
Γιατί ο καιρός μου μ'εμαθε πως ΔΕΝ γίνεται αλλιώς.
Κοιμάμαι
Τρώω
Γελάω
Θα του πω να μιλάει πίσω απ΄την πόρτα πριν την ανοίξω.
Να κάθεται μαζί μου στο τραπέζι.
Να με μαλώνει όταν σκοντάφτω και να με πιάνει όταν πέφτω.
Θα του πω να με παίρνει που και που τηλέφωνο να με ρωτάει αν έφαγα, αν πονάω κάπου κι αν προσέχω μη κρυώσω τώρα που είναι χειμώνας.
Μιλάω
Αισθάνομαι
Θα με σκεπάζει τη νύχτα και θα με αφήνει να ακουμπάω τα πόδια μου στα δικά του για να ζεσταίνονται.
...............

Θα προσλάβω κάποιον να με κάνει να πιστέψω πως δεν υπάρχουν ΔΕΝ.
Γιατί ο καιρός με ζωγραφίζει με το μαύρο μαρκαδόρο του και νομίζω πως σε λίγο
απλά...

ΔΕΝ θα Υπάρχω