10.6.08

Γαλλικά…

Αν δεν σας αρέσουν, αν δεν είναι το φόρτε σας, αν σας προσβάλλουν…τότε μεταβολή και βγείτε παίδες. Πρέπει να ξεφουσκώσω λίγο γιατί θα κάνω μπαμ και θα βγούν τα άντερά μου έξω και …χμμμ …όπως και να το κάνεις δεν ταιριάζει σε μια σοβαρή κοπέλα της δικής μου …της δικής μου αποτέτοιας!
Μαλάκα
Μαλάκα
Μαλάαααααααααακα
Γαμήσου
Γαμώ το κερατό μου το δίφορο…(παίζει να μη γράφεται έτσι αλλά ότι προφέρεται έτσι είναι καρατσεκαρισμένο!!!)
Παπάρωωωωωωωωωωωωωωωωω
(Μη σκιάζεστε με ξέρω πολλά χρόνια και δεν παρεξηγούμαι όταν με βρίζω..μου ξαναμιλάω αμέσως μετά!)
Λοιπόν..
Έρχομαι Αθήνα για συνέντευξη από το πουθενά!!!!!
Το γαμοπεπρωμένο φυγήν αδύνατο…(κι αυτό παίζει να μη γράφεται έτσι!)
Καπάκι θα ξανάρθω …Κολιάτσου –Πατήσια ένα πράγμα, είπα αφού μου περισσεύουν τα λεφτά να μου τα φάει ο ΟΣΕ.
Αέεεεεεεεεεεεεεεερα και σας έφαγα γαμώτη μου!
Θα τα καταφέρω,
Θα τα καταφέρω,
(πόσες φορές πρέπει να το πώ μέχρι να κατέβει ο κυριούλης να μου πεί ότι με άκουσε???)
Αρχηγάρα την παλεύωωωωωωωωωωωω…
Ιt is…I WILL PREVAIL!
Λουλού I am thinking positive!
Ψηλέα μου θα τα σκίσω τα βάρδουλα της μαυρίλας λέμεεεεε
Egggod φτύνωωωωωωω…
DM, Mary, Bro….διαλογιστείτε ησύχως όλοι μαζί μπας και εισακουστείτε!

ΠΑΜΕ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
ΜΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!
ΥΓ. Vou ελπίζω να σε ανέβασα! ;p