19.6.08

200 + 1

Χμμμμμμμμμμμμ...
201 ποστάκια και αντέχω ακόμα...Εσείς?
Τελικά παίδες η παρλαπίπα δεν έχει τελειωμό.
Χάρισμα είναι...μη το σκέφτεστε ;p
Μου έδωσαν το ρουχαλάκι αλλά δε κλείνει το φερμουάρ. Έχει τον ανέβαστο!
(10 πόντοι για την καινούργια λέξη!)

Εκεί που το ανεβάζω και λες θα το βουλώσει δεν μπορεί....σχριιιιιτσ πάλι κάτω το συστέμ και παρλαπιπιπιιιιιι πιιιιι....
Και όπως λέει (περίπου) το γνωστό άσμα.....12 και δεν της παίρνουν το μικρόφωνοοοοοο.
ΝΑΙ ΡΕ ΝΑΙΙΙΙΙΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΟΦΩΝΟ..ΔΙΚΟ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!
FUCK THE ZIPPER...(νέο moto!)

Να πω και τη μαύρη αλήθεια, ελπίζω να μη σταματήσω ποτέ γιατί γουστάρω να βγάζω αυτά που έχω, ελπίζω να κάτσετε μαζί μου να παρακολουθήσουμε και το υπόλοιπο εργάκι και τέλος ελπίζω να καταλήξει κάπου αυτό το post για να μη ξεφτιλιστώ τελείως!!!!!!!!!

Αυτάαααααααααααα
σας αφήνω γιατί πάω πάλι στας Αθήνας και... see u soooon!
ΥΓ. Lee σιχαίνομαι την ομελέτα αλλά για μακαρονάδα είμαι μέσαααααααα
ΜΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!
ΥΓ.Οοοοοόχι δεν κατέληξε πουθενά το post...έτσι είναι και σκασίλα μου λέμεεεεεεεε!
;p