20.6.07

Άντρες και προορισμοί....!


Χμμμμ...μετά από πρόσκληση της gogo θα γράψω για τον άντρα τον τέλειο,τον άντρα τον σωστό..και έτσι για να γουστάρουμε ..τα μέρη που έχω πάει ή θα ήθελα να δω..

Οπότε..ανάψτε τσιγαράκι(αν..ρε παιδί μου καπνίζετε λέμε..)αράξτε καρεκλόπουλου και πάμε..
Ο άντρας ο τέλειος λοιπόν..κατ'αρχάς ΔΕΝ θα τύχαινε σε εμένα..γιατί για να μου καθόταν θα έπρεπε να με γουστάρει..άρα να βλέπει..άρα θα με έβλεπε..μέρα..άρα παπάρια...
Ε?? άαααα υποθετικά μιλάμε..
Ε τότε εντάξει..αλλάζει ..άστον να με δει..
Θα ήθελα να έχει χιούμορ..πολύ λέμε..αυτό δεν παζαρεύεται με την καμία..
Να είναι ρομαντικός(ε κοριτσάκι είμαι παρά τα ..άντα μου..)
Να έχει τη μεγαλύτερη αγκαλιά του κόσμου μόνο για 'μενα..
Να με καταλαβαίνει χωρίς καν να του μιλήσω..(τι θέτε..υποθετικά δεν είπαμε?)
Να υπάρχει πάντα εκεί στα δύσκολα και όχι μόνο..(γιατι υπάρχουν και τα πολύ δύσκολα)
Να μπορεί να ακούει το μυαλό μου..να μου απαντάει για 'μένα κιας μην τον καταλαβαίνει άλλος κανείς..

..ξέρω ζητάω την Άρτα και τα Γιάννενα ε? κι όμως αν υπολογίσει κανείς το οτι ούτε εγώ είμαι τέλεια..(εκτός αν με δείς με σβηστό φως όπου είμαι και γαμώωω)..τότε μπορώ να πω πως έχω όσα θέλω αυτή τη στιγμή..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Από προορισμούς τώρα..το πιο αγαπημένο μου μέρος είναι η παραλία της Σούγιας στην Κρήτη..με υπνόσακο και χύμα..
Ως δεύτερη επιλογή θα πρότεινα Κουφονήσια..σε μια σπηλιά για πάρτη σου να κολυμπάς στην πιο γλυκιά και όμορφη θάλασσα..
Αμοργό..για χαλαρές καταστάσεις
Αντίπαρο για φοιτητικές διακοπές
Ικαρία..και ο χρόνος δεν υπάρχει..
γενικότερα..όπου ΔΕΝ υπάρχει άνθρωπός..εκεί..

Άλλωστε με τη σωστή καλή παρέα όλα είναι ωραία(...χμμμ ποιήτρια έπρεπε να γίνω..)

Φιλιά στη GOGO και προσκαλώ τη lee,τη Ζefi,..τον it is και τον egggod.. για να μου αρνηθούν οεοοοο και όποιον άλλο γουστάρει..παρεπιπτόντως που είναι ο Σπάιρους γαμώτη?

φιλιά...