13.10.08

In my rear view mirror..


Εξετάσεις, χαβαλές, καφές και τοστ.
Κωλοβάρεμα τρελό...
(..και κάτι παραπάνω..;p)
Κτελ, Τρένο, Μετρό, ζεστή σοκολάτα, ένα χαρτί και στυλό. Το επόμενό μου post.
Φιλιά και χαμόγελα.
Πολλές φωνές και ευχάριστη φασαρία.
Διαφορετικές κουβέντες σε μικρά πηγαδάκια.
Κουβέντες που σε ξεκουράζουν.
Η δική μου στο πλάι δεξιά με ένα ήρεμο πρόσωπο.
Ένα φουλάρι δικό μου, δικό σου.
Ο σκύλος μου, φαί ζεστό και αγκαλιά.
Το κρεβάτι μου και αυτό το ήρεμο φως που μπαίνει απ΄τη πιο όμορφη κουρτίνα όταν ξημερώνει.
Μια ανάμνηση που νόμιζα πως δε θα βρω ποτέ ξανά..κι όμως.
Καφές στην αδερφή μου και γέλιο.
Πολύ..
Τηλέφωνο.
Ποτό.
Μια πολύ όμορφη συζήτηση, κι ας ένιωσα να με στριμώχνουν σε μια γωνία.
Δική μου η γωνία και ωραίο πράγμα να σε στριμώχνουν για να καταλάβεις.
Ζέστη.
Ο Μπάτμαν και ο Ρόμπιν.
Χαχα...
Ηρεμία.
Δική μου κι αυτή και την κρατάω ακόμα..
Ο Σπάιντερμαν ΜΟΥ λέμε!
Μετρό, Λεωφορείο, Κτελ και κτίρια που φεύγουν πίσω μου.
Ο ατελείωτος κάμπος ξανά..
Στο μυαλό μου..γέλιο, ποτό, ηρεμία και ζέστη.
Πολύ..

Μούδιασε το δέρμα μου από όλα και μου αρέσει...
Καλημέρα λοιπόν και πάλι...

ΥΓ1. Βρίσκομαι σε "ασυναρτησία mode" αλλά δε με χαλάει καθόοοολου!
Στο επόμενο post θα σας σκίσω στη μιζέρια, δε μπορεί..κάπου την έχω αλλά δεν είδε ότι γύρισα.
Στο επόμενο..
Υπόσχεση..
Not...(!)

YΓ2.Πέστε οτι γαμεί το τραγουδάκι...Γιατί?
Γιατί το λέω εγώ ρε!
Γαμεί! ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ