22.10.07

Στριπ-tease?

















Χμμμμμμμμ..είπα αφού έχει περάσει καιρός που κάνουμε παρέα να ξεφλουδιστώ λίγο έτσι για να καταλαβαινόμαστε καλύτερα..και για να ανέβω λίγο και εγώ..

Τσιγαράκι, καφεδάκι και τα πετάμε...πάμε?

ΑΚΟΥ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ..

Λεπτή, μελαχρινή, όχι και κατσίμαυρη..κατα τα άλλα είμαι αυτή που θα περάσει δίπλα και δε θα καταλάβεις μία.
Θα με βρεις στη γαλαρία του λεωφορείου, στο παράθυρο στο τρένο, το διάδρομο στο θέατρο και τις γωνίες στα καφέ..(σαν τις κατσαρίδες!!).Ποτέ δε θα είμαι στο κέντρο δωματίων, σε μέρη "in" και με πολύ κόσμο..(εκτός αν είναι συναυλία ρε παιδί μου!)
Μου αρέσει η ηρεμία και είμαι καλά όταν είμαι ανάμεσα σε "δικούς μου" ανθρώπους, μου αρέσει ο χαβαλές και οι βραδιές με φίλους, πολύ γέλιο και πολύ αλκοόλ!
Είμαι τύπος ρομαντζαρέ μέχρι αηδίας-πιστεύω βλέπεις στη σερεντιπιτίαση και το κατακούτελο αξιντάν- και έχω κλάψει 300 φορές στο Ghost!

Θα με δεις να περπατάω χαμογελώντας.. κουκουλωμένη με το αγαπημένο μου κασκόλ και ακούγοντας μουσική τα χειμωνιάτικα πρωινά και θα γκρινιάζω ασύστολα το καλοκαίρι για τη ζέστη.
Αποφεύγω τον ήλιο και προτιμώ να βγαίνω απογευματάκι ή νύχτα (πάλι σαν τις κατσαρίδες...το περίμενε κανείς ε??)
Δε θα φορέσω ποτέ κόκκινο, πορτοκαλί ή κίτρινο γιατί απλά τα σιχαίνομαι..τραβάνε προσοχή και ποιος τη θέλει-όχι εγώ. Έχω όμως ένα κάρο μαύρα, άσπρα, γκρι και ΜΩΒ! (έλα..ούτε αυτό το περίμενε κανείς!)Δε με χαλάει να είμαι "αόρατη" και όταν θέλω να με καταλάβει κάποιος ..θα με καταλάβει ΔΕ ΠΑΙΖΕΙ!

Μιλάω πολύ (ρωτήστε τον it is..) αν το βουλώσω σημαίνει ότι είμαι σκατά, ότι σιχαίνομαι αυτούς που είναι στην παρέα ή ότι βρέθηκε κάποιος που μου αρέσει τόσο πολύ το πως μιλάει που δεν γίνεται να κουνηθώ (σπάνιοοοο βλέπε A. και it is..ή ακόμα καλύτερα και οι δύο μαζί σε ένα δωμάτιο..ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!)

Έχω κλειστοφοβία και όταν είμαι σε κλειστούς χώρους με πολύ κόσμο, ακόμα και στο λεωφορείο (που ευτυχώς εδώ το έχω γλιτώσει..) σκέφτομαι πάντα κάτι που μου αρέσει και κάθομαι εννοείται σε παράθυρο -αν υπάρχει-αλλιώς κλείνω τα μάτια και απλά κάνω πως είμαι αλλού..(Μη γελάς παιδί μου δε περπατάω με κλειστά τα μάτια..πφφφφφφφφφ!)

Όταν δεν είμαι καλά (σπάνια δηλαδή..)μπορώ να μαυρίσω την ψυχή και του πιο χαρούμενου ανθρώπου με αυτά που γράφω χωρίς όμως να σημαίνει αυτό ότι θα αυτοκτονήσω ή ότι είμαι έτοιμη για το Δαφνί..ΕΛΕΟΣ! Το να θέλει κανείς να βουτήξει λίγο ως τον πάτο για να ευχαριστηθεί καλύτερα την άνοδο όταν έρθει η ώρα της δε σημαίνει πως είναι άρρωστος και δε χρειάζεται να υπάρχει πάντα κάποιος συγκεκριμένος λόγος τον οποίο πρέπει ντε και καλά να ξεπεράσει για να προχωρήσει. Προσωπικά παίδες όοοτι μα όοοτι και να μου πει κάποιος όταν είμαι σκατά δεν πρόκειται να μου κουνήσει φύλλο...Το έχω ξαναπεί, ανήκω στην κατηγορία των ατόμων που η ώρα εκείνη είναι "χωρίς λόγια", αντίδοτο η αγκαλιά ΜΟΝΟ (ναι παιδί μου για εμένα λέμε τώρα ..δεν αγκαλιάζουμε αβέρτα όποιον να΄ναι!).Θα αδράξω την ευκαιρία λοιπόν εδώ για να πω ότι εδώ μέσα γράφω ότι γουστάρω -όπως και κάθε ένας από εσάς στο δικό του τσαρδάκι-οπότε σας παρακαλώ μη μου ξαναπαραπονεθείτε για τη μαυρίλα, τα μπινελίκια, τα νεύρα ή τον πανικό που σας δημιουργώ...Όποιος θέλει μπαίνει παίδες και όποιος θέλει ΔΕΝ μπαίνει..ΝΑΙ? ΝΑΙ!(λίγο επιθετικό ακούστηκε αυτό αλλά μη μασάτε ..πέρασε ένας ανώνυμος και με φόρτωσε οπότε διαλυθείτε ησύχως δε θα πέσει ξύλο σήμερα..!)

Τι έλεγα ? Μη μου πεις ότι βγήκα εκτός πάλι...Α ΝΑΙ..ΣΥΝΕΧΙΖΩ!

Τσαντίζομαι πολύ εύκολα και τσακώνομαι έντονα όταν θεωρώ ότι με θίγει κάτι ή κάποιος(εεε τι θες να ορκιστώ για να με πιστέψεις?...). Δεν ανέχομαι την αδικία και την κακομεταχείριση, δεν αντέχω να βλέπω τσακωμούς ή βία, ακόμα και μαλακισμένες μητέρες που χαστουκίζουν παιδιά με εξοργίζουν και εξαφανίζομαι για να με συγκρατήσω..

Έχω μεγάλη αδυναμία σε συγκεκριμένα άτομα και δεν μπορώ να μην τα βλέπω ή να μην τα ακούω συχνά..(αρχηγέ περιμένω ε???)

Εξωτερικά δεν ασχολούμαι πολύ..εσωτερικά είμαι οκ ευτυχώς! Συνηθίζω να αναβάλω δύσκολες αποφάσεις για αργότερα και αν δεν έχω εξετάσει μέχρι μαλακίας μια κατάσταση δεν καταλήγω ποτέ στο τι θα κάνω! Είμαι πάντα ειλικρινής με τους φίλους μου ακόμα και αν δεν αρέσει αυτό που θα ακουστεί...επιλέγω όμως και ανάλογους φίλους(πως αλλιώς?...)

Όταν κάποιος με πιέζει, με τσαντίζει, με φέρνει σε δύσκολη θέση και δεν μπορώ να τα χώσω αναλόγως μπορεί να βάλω τα κλάματα...Ω ΝΑΙ! Μπορεί να φάω τα μούτρα μου και να μην κλάψω ή να πονέσω πολύ και να το καταπιώ αλλά όταν τα νεύρα μου ξεπεράσουν τα όρια- που δεν είναι και τα πλέον ελαστικά...εεεε τα μπήγω λέμε!

Θυμάμαι σχεδόν τα πάντα. Αν κάποιος μου την κάνει και με τσούξει ρε παιδί μου, το κρατάω και είναι σχεδόν αδύνατο να διορθωθεί και να ξαναγίνει μέσα μου όπως ήταν.(Τελικά το να θυμάσαι τα πάντα ίσως δεν είναι και πολύ βολικό!)

Παλιά ήμουν απόλυτη σε πολλά, τώρα πια μπορώ να πω ότι δεν υπάρχει ποτέ ή πάντα, υπάρχει το περίμενε να δούμε τι θα βρέξει άυριο..δεν ξέρει κανείς πότε θα χαιρετήσει οπότε τι σκατά καλό κάνουν τα σχέδια, το τρέξιμο για να σιγουρέψεις καταστάσεις και να αποκτήσεις εξασφαλίσεις?? Πφφφφφ...

Εν κατακλείδι.. τα επίθετα βολικός, ήσυχος, ευγενικός, ήρεμος(ναι ξέρω..υπάρχουν και άλλα πολλά..)απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ για ΄μένα!

ΦΤΑΝΕΙ? ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΤΕ Ε?
Ε ΤΟΤΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΑΩ ΝΑ ΠΛΑΚΩΘΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟ!!

ΠΑΙΔΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΓΔΥΘΕΙΤΕ ΑΝΑΛΟΓΩΣ..
ΜΑΑΤΣ!