11.10.07

%^$%#@@@&***@$&&!!!!






















Κρύωσα..και αν είμαι μια φορά γκρινιάρα υπό Κ.Σ. , ε τώρα είμαι ..πως να το εξηγήσω περιληπτικά..χμμμ..''χέσε θέατρο και κατούρα παράσταση..'' ναι ναι αυτό!

To κεφάλι μου πονάει και τα μάτια μου καίνε..
Η μύτη έχει γίνει πιο κόκκινη και απο τον κώλο της μαιμούς και το μαλλί οκτώ μποφόρ, τρίτη θέση κατάστρωμα απο το σήκω, φύσα μύτη, ξάπλα, στριφογύρνα και πάλι τα ίδια όοολη νύχτα.
Θέλω να ρίξω όλα τα μπινελίκια που ξέρω απ΄το νηπιαγωγείο ως σήμερα αλλά έχε χάρη που όλες οι λέξεις μου έχουν πλέον μπ και ντ..και το να λές για παράδειγμα ''γαμπώ τη μπαλακία μπου'' εεεε... όπως και να το κάνεις δεν έχει την αίγλη της κανονικής έκφρασης.
Άσε που η φωνή ακούγεται σαν ραδιοφωνικός σταθμός με παράσιτα..μη σου πω μόνο τα παράσιτα ακούγονται...και ξέρεις τι παθαίνω όταν δε μπορώ να μιλήσω ε? ΤΙ ΟΟΟΧΙ? ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ ΛΕΜΕΕΕ!
Bάλε το ότι πρέπει να μη καπνίσω για 10 ημέρες...ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΚΑΠΗΗΗΗΗ...

Περιφέρομαι που λές με τις τσέπες τίγκα στο μυξομάντιλο...
ΕΓΩ μια αιθέρια ύπαρξη στον 3ο όροφο του κτιρίου...


ΟΥΦ!!!!!!!