17.12.09

POW



θέλω να τρυπήσω το πάπλωμα στο σημείο που έχω το τηλεκοντρόλ να μπορώ να αλλάζω κανάλια χωρίς να το ξετυλίξω γιατί με ζεσταίνει.

θέλω να βρω ένα τρόπο να μη στάζει αίμα όπου κόβομαι γιατί βαρέθηκα να λιποθυμάω το κέρατό μου!

να μάθω τεχνικές από κάποια μακρινή πολεμική τέχνη για να μην ανακατεύεται το στομάχι μου όταν πίνω. . . είναι το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω χωρίς να σκέφτομαι αλλά με ανακατεύει τόσο όσο και οι σκέψεις μου.

να κάνω μαθήματα ανώδυνου τοκετού ώστε όταν μου έρχεται να ουρλιάξω όλα τα μπινελίκια της κοινωνίας στους αγαπημένους μου τοίχους να παίρνω δυο τρεις ανασούλες και να ηρεμώ.

να βρω ένα μαγικό ημερολόγιο που θα μου αλλάζει τις μέρες που γαμιέται ο κόσμος με εκείνες που είναι απλά καλές. υπάρχουν μέρες απλά καλές. υπάρχουν και γαμάτες κάπου πίσω αλλά αυτές θέλω να τις έχω εκεί και να τις ξαναδώ μόνο αν ξανάρθουν και θέλουν να με δουν κι αυτές.

να βρω τρόπο να ενώσω το χαρτί κουζίνας σε ένα ατελείωτο ρολό που δε θα κόβεται στις μικρές εκείνες τρυπίτσες για να μπορώ να φυσάω τη μύτη μου τις μέρες που γαμιέται ο κόσμος και ρίχνω μπινελίκια στους τοίχους μου τυλιγμένη στο ζεστό μου πάπλωμα.

να δέσω , να φιμώσω και να κρατήσω όμηρο το μεγαλύτερο κομμάτι του μυαλού μου.
να πιω πολύ για να πω όσα θέλω χωρίς να ανακατευτώ και να προσπαθήσω να μη λιποθυμήσω όταν με κάνει να ματώσω.

γαμώ τη μέρα και την ομίχλη λατρεμένε μου χειμώνα
θα πω στον επόμενο που θα με πάρει τηλέφωνο οτι τον αγαπάω
θα πω στο σουβλατζή ότι δε θέλω να τον ξαναδώ
θα πω στο μπαμπά μου ότι έπρεπε να πω σ' αγαπάω πριν καταφέρει να με κάνει να μη τον ξαναδώ

μάλλον θα κάτσω εδώ και δε θα κάνω τίποτα. εκτός αν σκίσω το πάπλωμα που έχω αφήσει να με κρύβει και να ζεσταίνει το μυαλό μου που φοβάται να αλλάξει κανάλι.....