10.12.09

Ντριιιιιιιιιιιιιιιιν!!!!


-Νευρασθενικοπούλου, παρακαλώ? (εγώ!)
-Καλημέρα σας..(καθυστερημένη κυρία που έχει καλέσει τρεις φορές μέσα στην ίδια εβδομάδα για το ΙΔΙΟ θέμα..)
-Καλημέρα (αρχίζει να με γαργαλάει η φλέβα των νεύρων μου στο μέτωπο γιατί αναγνωρίζω την ίδια ενοχλητικά ηλίθια φωνή για τέταρτη ρημαδοφορά!)
-Την κυρία Αδιαφορίδου θα ήθελα...
-Η κυρία Αδιαφορίδου λείπει σε άδεια όλη την εβδομάδα, πως μπορώ να εξυπηρετήσω?(προσπάθεια να λύσω το θεματάκι της το οποίο είναι το ίδιο όλη την εβδομάδα και δε λύνεται γιατί η ίδια είναι παντελώς ηλίθια...)
-Α...μάλιστα...καλά....και πότε θα γυρίσει???(πέρα βρέχει λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεε.....)
- Εφόσον έχει άδεια ΟΟΟΛΗ την εβδομάδα θα επιστρέψει από Δευτέρα(γιατί τότε ξεκινάει η επόμενη εβδομάδα..........ή έτσι συνηθίζεται τουλάχιστον!).Μήπως μπορώ να βοηθήσω σε κάτι εγώ?(τελευταία μου προσπάθεια με τη φλέβα να χτυπάει πιο έντονα τώρα....)
-Τηλεφωνώ απο......................(ξέρουμε...προχώρα....) και μας ζήτησε κάτι δικαιολογητικά..
-Πολύ ωραία! Να τα στείλετε τότε για να μπορέσει να προχωρήσει η διαδικασία πληρωμής.(άραγε με κατάλαβε ΑΥΤΗ τη φορά?????)
-Ναι αλλά σε ποιόν να τα στείλουμε?(παρντόν?????)
-Στη συνάδελφο που σας τα ζήτησε και χειρίζεται το θέμα σας!(ε????..............)
-Ναι αλλά αφού δεν θα είναι εκεί ποιος θα τα πάρει???
(εδώ ακούγεται στο πίσω μέρος του μυαλού μου η γνωστή φωνή του ανεξέλεγκτα ειρωνικού και αφρισμένου -πλέον- εαυτού μου να ουρλιάζει.."στείλε τα γαμημένα δικαιολογητικά και γάμα το ποιος θα τα πάρει ηλίθια, μαλάκω, καθυστερημένη γαμώτοκέρατοτουκεράτουμουγαμώωωωωωωωωωωωωωωωω")
-(Αλλά ως επαγγελματίας υπομονετικός μαλάκας απαντώ....) Τα εσωτερικά διαδικαστικά ζητήματα δεν θα πρέπει να σας απασχολούν. Στείλτε τα δικαιολογητικά να προχωρήσει το αίτημά σας και αν δεν βρίσκεται η συνάδελφος εδώ θα τα παραλάβει όποιος την αναπληρώνει...(Θεέ μου ας με κατάλαβε , ας με κατάλαβε, ας με κατάλαβεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!)
-Α......καλά τοτε....εντάξει...γειά σας!
-Γεια σας..
ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.
Με τον ίδιο τρόπο κλείσαμε και τις 3 προηγούμενες φορές!!! Άντε να γυρίσει η άλλη απ΄την άδεια γιατί την πέμπτη φορά που θα με πάρει θα βγουν τόσοι αφροί που θα της στάξει η μάσκαρα απ΄το τηλέφωνο...
ΣΤΟ ΛΕΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
ΥΓ.Αααααααααααααααααααχ.....ηρέμησα τώρα....

ΥΓ.2 Τα τριχωτά χέρια φυσικά και ΔΕΝ είναι δικά μου και η μουσική φυσικά και ΔΕΝ θα αλλάξει!
;pPppPpPPpPpp