13.12.09


Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ...

Δεν είναι που έχω είναι μάλλον που δεν έχω επομένως δεν υπάρχει λόγος και δεν είναι μόνο ο λόγος που δεν υπάρχει αλλά αυτό δε με πείραζε πριν άρα τώρα υπάρχει κάτι άλλο μαζί με την απουσία όλων των άλλων και δεν είναι η πρώτη φορά που δε με καταλαβαίνω η πρώτη φορά που δε με αντέχω η πρώτη φορά που χάνω παραδίνομαι αφήνομαι ξεχνιέμαι άρα ούτε αυτό φταίει και μακάρι να ήξερα δηλαδή τι φταίει


δεν ξέρω


και δεν είμαι απαισιόδοξη αλλά δεν είμαι και αισιόδοξη και είναι λάθος λέει να χρησιμοποιείς το δεν γιατί είναι αρνητικό οπότε καλύτερα να πω νομίζω αλλά και αυτό έχει ένα δεν μέσα του γιατί δεν είμαι σίγουρη άρα προσπαθώντας να αποφύγεις τον αρνητισμό ουσιαστικά χρησιμοποιείς ένα καλυμμένο πλην που δεν ακούγεται αλλά υπάρχει

δε ξέρω


νομίζω ότι όσο και να προσπαθήσω να καλύψω αυτά που υπάρχουν πάλι θα φανούν και είναι ένα κάρο πλην αλλά είναι τέτοιος ο αριθμός τους που στο τέλος κάνουν πάλι πλην άρα δε χρειάζεται να τα μετρήσω ούτε να τα καλύψω ούτε να μιλάω χρειάζεται


δε ξέρω


ξυπνάω κάποιες φορές σίγουρη ότι δεν με πειράζει και μέχρι να ξανακοιμηθώ είμαι σίγουρη πως με πειράζει τόσο πολύ και ξέρω πως πρέπει να μάθω να κοιμάμαι και να ξυπνάω έτσι

απλά

γιατί

κάποια πράγματα δεν αλλάζουν

ποτέ

και μάλλον είμαι ένα από αυτά