3.12.07

Μονόλογος...


To σημερινό post..είναι εκτός ροής προγράμματος και αφιερωμένο στο μόνο άτομο που με κράζει 24/7..τον it is!!!!

Λεπόν, θα ακολουθήσει ακατάσχετος μονόλογος χωρίς καμία συνοχή και καμία απολύτως ουσίααααααααααα (για να μη ψάχνεστε το λέωωωω).Παμε???
ΜΠΟΥΟΥΟΥΟΥΜ!
Την εβδομάδα που πέρασε που λέτε ξέχασα το ονοματεπώνυμό μου..(σπάνιοοοο). Ρώτησα και μου είπαν ότι με λένε Πολύ..
Τι Πολύ λέω ρε παίδες?
Δουλειάααα ντε!
Α!...Ωραίο με λένε Πολύ Δουλειά και γιορτάζω πότε?
Τη μέρα του μαλάκα..ήτοι κάθε μέρα εκτός ΣΚ!
(Ναι, ναι..ξέρω κάποιοι γιορτάζετε και το ΣΚ,..Ε!ΤΙ ΘΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΩΣΤΙΣΤΟΥΜΕ? ΓΙΟΡΤΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ!ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!)

Τι έλεγα? Ναι..εκεί που γιόρταζα λοιπόν το νέο μου όνομα εν μέσω τρελής χαρτούρας και σερπαντίνων με όλα τα χρωματιστά μπινελίκια της εβδομάδος..μπαίνει μια μύγα...!
Θα μου πεις ..μύγα χειμωνιάτικο..και θα σε προλάβω να σου πω ότι οι μύγες εδώ..είναι ειδικές..παντός καιρού. Είναι κάτι σαν τα Ο.Υ.Κ! Έρχονται να σου καταστρέψουν ότι νεύρο σου έχει απομείνει σε φάση "κορδόνι είμαι και θα σπάσω".
Μπαίνει που λες και βλέπει τους άλλους να "βαράνε μύγες"..τρομάζει και τι κάνει???
Όχι πες τι κάνει? Λιποθυμάει που? Μέσα στο νερό του μαλάκα..δηλαδή -αν με παρακολουθείς ακόμα-..ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΟΥ!!!!!!!
Το προσπερνώ γιατί δε με παίρνει να αρχίσω να ουρλιάζω ΑΥΤΗ τη στιγμή και πάω να το πλύνω.
Ένεκα που με το σφουγγάρι των πιάτων πλένουν και τον πάγκο, τα διάφορα ντουλάπια και τα παπούτσια τους ενίοτε..το έπλυνα με το χέρι και μετά έβαλα το νεράκι μου και ξαναγύρισα με χαρά (!!!!) στην εργασία μου ΟΕ ΟΕ ΟΕ!
Πίνω που λες μια γουλίτσα και φτύνω βατράχια πράσινα, σαν το FAIRY ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΕΕΣ! ΑΥΤΟ!
Χμμμ μάλλον μου έπεσε πολύ -σκέφτομαι - και αποφασίζω να το αντιπαρέλθω και αυτό ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΑΑΣ!
Συνεχίζω που λες τη μαλακοδουλειά μου και εκείνη τη στιγμή βρίσκει ο αγαπητός διπλανός μου να πετάξει το ελατηριάκι- με το οποίο έπαιζε -μέσα..μέσα λέω και παρακολούθησέ με..ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ!!!
Και ρωτάω εσένα- που πλέον με ξέρεις- με νερό που έχει γεύση βιλανόβα, καφέ με αξεσουάρ ελατηριάκι να επιπλέει, ένα πάκο χαρτούρα να μου κρύβει την πρόσοψη και ονοματεπώνυμο Π.Δ. TI OΨΙΟΝ ΕΧΩ ???
ΤΑ ΜΠΗΓΩ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ Ή ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ ????
Ε???

Μονόλογος τέλος..
Πληροφοριακά δεν τα έμπηξα, βγήκα και έκανα τσιγάρο ενώ ο αγαπητός συναδελφούλης μου έφερε άλλο καφέ!!!

"Dee do de de, dee do de de
I don't have no time for no monkey business.."
ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΑΙΔΕΕΕΕΣ!