18.12.07

Χρόνιαπολλάκαληχρονιάααααααααα


Χμμμμμ...μιας και τα Χριστούγεννα είναι πίσω απ'τη γωνία και 100 μέτρα απέναντι πληρώνει τον καφέ του και βγαίνει και ο 2008..είπα να σας αφήσω για λίγο με ένα εορταστικό και απροσάρμοστο-όπως πάντα-ποστ!
.....
Όταν ήμουν μικρή, περίμενα κάτω απ΄το δέντρο όοοολη νύχτα το χοντροκώλη κύριο με τα κόκκινα, να μου φέρει ένα γαμοδώρο και φυσικά ποτέεε δεν ήρθε.. ενώ εγώ ξυπνούσα πιασμένη με τα μαλλιά μπλεγμένα μες στη φάτνη και τα λαμπάκια να έχουν αφήσει σημάδι στο μάγουλο...
Κατάλαβα, αργότερα, οτι εκείνος ήθελε να έρθει αλλά οι ΜΑΛΑΚΕΣ-που ήταν ένα συμβούλιο απο κάτι κακούς κίτρινους ανθρώπους που δούλευαν σε ένα κακό εργοστάσιο με το όνομα "Αφεντιλίκι" - δεν τον άφηναν γιατί ο μπαμπάς μου λέει δεν θα είχε λεφτά να τους πληρώσει για το δώρο μου, το δώρο της αδερφής μου και το φαγητό του μήνα..Το ίδιο πάθαιναν και πολλά παιδιά στη γειτονιά μου και όλα είχαν τα ίδια σημάδια απ΄τα λαμπάκια στο μάγουλο και φυσικά δώρο μηδεεεεεέν.
Βέβαια ποτέ δεν καταλάβαμε γιατί, για να μας φέρει ο κόκκινος κύριος τα δώρα, έπρεπε οι μπαμπάδες μας να πληρώσουν, αφού δούλευαν όοολη μέρα και θα έπρεπε με τόοοση δουλειά να παίρνουν χρήματα αρκετά ακόμα και για να φάει ο χοντροκώλης παππούς μαζί μας.
.....
Μεγαλώνοντας ξεχάστηκε ο κόκκινος κύριος, αποκτήσαμε τα δικά μας αφεντικά και τα δώρα άλλαξαν..μια καλή δουλειά, ένας δικός μου χώρος, μια αγκαλιά...
Το τελευταίο δέντρο στολίστηκε σε ένα νοσοκομείο και ευχήθηκα χρόνια πολλά σε κάποιον που γιόρταζε την τελευταία του πρωτοχρονιά..
Φέτος λοιπόν, θα ήθελα βαθιά μέσα μου να πιστέψω σε ένα χοντρό κύριο με κόκκινα..και να του ζητήσω να μου φέρει πίσω μια νύχτα με τα μαλλιά μου μπλεγμένα στη φάτνη και τα λαμπάκια να με κόβουν στο πρόσωπο..ένα πρωί που δε θα έλειπε κανείς από εδώ..

Ξέρω πως υπάρχουν παιδιά, μέσα σε κάποιους από εσάς, που ίσως να κάνουν την ίδια ευχή με εμένα, ακόμα κι αν ξέρουν πως δε θα ξυπνήσουν με τη φωνή που θέλουν στα αυτιά τους.
Δε πειράζει ..εμείς την κάναμε την ευχή μας, στείλαμε ένα γλυκό φιλί και τα χρόνια πολλά σε εκείνους που λείπουν..

Για όλους εμάς λοιπόν ρε παίδες, όλα τα κακά παιδιά ..εύχομαι υγεία και ένα τεράστιο χαμόγελο που να χωράει τα πάντα..και εμένα και εσένα και όλους μας, ένα χαμόγελο για να μη λείψει κανείς ξανά!!
Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά σε όοολους.


Χαμογελάμε λέμεεεεε
Φιλιάααααααααα ;p