4.12.07

Think Different!


Think Different!

Αυτό θα κάνεις ..λέει.

Εντάξει λοιπόν, αν αυτό φτάνει για να πετάξω , να το κάνω. Να σκεφτώ "κόκκινα" όσο κι αν το σιχαίνομαι, όσο κι αν το περιφρονώ..Θα βάλω τα δυνατά μου και θα φτιάξω τις πιο ζωντανές σκέψεις ..για διακοπές Χριστουγεννιάτικες, για χίλια φωτάκια, για δώρα πολλά γύρω από ένα δέντρο και ευχές από αυτούς που θέλω να μου τις πουν..και δεν θα είναι εκεί. Θα το φουσκώσω το μπαλόνι μου να πάει πιο ψηλά από όσο με πήγαν όλα μου τα όνειρα. Να δω από εκεί όσα δε φτάνω, όσα σκούριασαν και ξεχάστηκαν. Εκεί λοιπόν, θα αφήσω όλα όσα δε μπορώ να πω, θα τα μοιράσω στα σύννεφα να ενωθούν μεταξύ τους ή να χαθούν για πάντα. Δε με νοιάζει τι θα γίνουν, μόνο να φύγουν από μενα, δε με νοιάζει και αν στα φέρει ο άνεμος ένα απόγευμα στα αυτιά σου..να φύγουν μόνο γιατί εμποδίζουν το στόμα μου να βγάλει τον αέρα..

Να το κάνεις λοιπόν..ξαναλέει.

Φουσκώνω, βάζω όλη μου τη δύναμη και ελπίζω εκείνος από εσάς που έχει την καρφίτσα..να μην έρθει να σκάσει το μπαλόνι μου ποτέ... γιατί είναι δύσκολο για ΄μένα να βρω κόκκινο και έχω μόνο ένα μπαλόνι..