10.9.07

Ρητορικές ερωτήσεις..

Δέχτηκα το μπαλάκι από τη Dark maiden και προχωρώ σε ένα δικό μου debate με τους γνωστούς ''αρχηγούς''..

Επειδή αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι κοινά για όλους και επειδή απάντηση δε θα πάρω φυσικά..ορίστε οι ερωτήσεις μου:

1)Ποιανού ανεγκέφαλου παπάρα ήταν η ιδέα να σας δώσει το χρώμα που έχετε κύριοι?
Ποιος είπε οτι όλα όσα σημαίνει και αξίζει ένα χρώμα μπορείτε εσείς να τα διασύρετε έτσι?Ούτε για μαύρο δεν είστε..μέχρι και αυτό υπάρχει για ένα συγκεκριμένο λόγο..ούτε και αυτό δεν μπορεί να σας σβήσει.
2)Τις λέξεις ''μπροστά, τίμια, ενωμένοι, αλήθεια, σεβασμός..''
είναι ο ίδιος παπάρας που τις διάλεξε για τα συνθήματά σας...?
Όχι γιατί αν είναι ο ίδιος ρε παιδί μου να το ξεπεράσω..να πω ..ένας μαλάκας τα έκανε όλα..θα αλλάξει.
Πάντως οι λέξεις αυτές για κάποιους σαν εσάς φίλοι και φιλενάδες ..απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ..ΜΟΝΟ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ..κιαν ο εμπαιγμός είναι ο σκοπός σας τότε..τον πούλο αρμ να πάμε για κάτι καλύτερο.
Νομίζω?

Και επειδή κάπου εδώ ο χρόνος μου θα τελείωνε και εκτός απ'το μικρόφωνο- που θα εξαφανιζόταν- θα μου έκλειναν και τη φωνή..
Εγώ λέω ....όοοοοοσο και να χτυπιέστε ο βήχας, το κλ...μο και η αλήθεια (λέμε..)ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ!

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΣ
ΥΓ.όποιος γουστάρει παίρνει το μπαλάκι και συνεχίζει..