5.2.07

ΠΩΣ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟΝ ΤΡΩΣ…ΤΙ ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ..

Όπως λέει και το γνωστό άσμα, ο μισθός είναι πολύ μικρός πια.
Πως?..’Οόχι όχι αριθμητικά, ηχητικά τέλος πάντων ακούγεται καλός..αλλά από αγοραστική αξία? Σκατά
Ναι,ναι σκατά. Όταν με το καλημέρα σας θέλεις 5 ευρώ τη μέρα για τα βασικά, δλδ γάλα ,ψωμί και τσιγάρα ..(γιατί δε γουστάρω να το κόψω πολύ απλά…) ήτοι 1704 δραχμούλες τη μέρα., 51.113 δρχ το μήνα και εσύ ως μέσος αστός βγάζεις 300.000 το μήνα., με τις οποίες πληρώνεις ενοίκιο, κοινόχρηστα, λογαριασμούς και super market…ε χέστα..είναι πολύ μικρός.
Τώρα αν εσείς ανήκετε σε άλλη κατηγορία μισθωτών, σεβαστό και καλά να περνάτε παίδες…οι λοιποί όμως που είμαστε κατηγορία φτερού τι να κάνουμε?
Και λέω τώρα εγώ..στο γαμοπανεπιστήμιο τι μαθαίναμε για το καλάθι της νοικοκυράς, για τον πληθωρισμό, τα βασικά αγαθά, τα δημόσια αγαθά και λοιπές παπαριές αφού η ουσία είναι μία:
-To πετρέλαιο πέφτει ,αλλά οι ταρίφες ανεβάζουν ..
-Τα βασικά αγαθά ακριβαίνουν ,αλλά οι μισθοί μένουν στάσιμοι
-Οι ανάγκες μας αυξάνονται αλλά τα μέσα ικανοποίησής τους έχουν γίνει σχεδόν απρόσιτα...Πόσες φορές το μήνα πάτε θέατρο? Σινεμά? Συναυλίες? …Τσίρκο? Αλλού fun park? Τσιπς, σάμαλι, κόκ…οτιδήποτε ρε παιδί μου..Πόσες?
Τίποτα ε?...με σκουπίδια στη γαμοτηλεόραση τη βγάζουμε όλοι ..και ας αρνιόμαστε σε όλους ότι γνωρίζουμε την ύπαρξη της Μαρίας και του Παρά πέντε…εγώ τα βλέπω..ναι αμέ….γιατί θέλω να ξεχάσω και να ξεχαστώ..να γελάσω λίγο με κάτι που χρειάζεται ελάχιστο έως καθόλου κόπο για να το κατανοήσω…γιατί όλη την υπόλοιπη ημέρα κοπιάζω…όσο αντέχω, τρέχω για τη δουλειά, για τα προβλήματα της οικογένειας, για τις ‘’αρρώστιες’’ όλων που με κατακλύζουν και όσο και αν θέλω να είμαι έξω κάθε μέρα μακριά από όλα….δε γίνεται γιατί οι ανάγκες μου δε χωράνε στο budget του μήνα…
…..Μα πως κατέληξα εδώ..εγώ άλλο ήθελα να πώ. Ήθελα να πω πως ο μισθός είναι τελικά σαν τη περίοδο…Έρχεται μια φορά το μήνα….κρατάει λίγο και μετά …ξεσκίζεσαι στο γαμήσι ώσπου να ξανάρθει…..
….. : )
ΥΓ1. αφιερωμένο σε όλους μου τους φίλους που μου λείπουν πολύ...
ΥΓ2.ΓΕΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ....αλλιώς θα αρρωστήσουμε