12.2.07

30φεύγα....

...Σήμερα καθώς περπατούσα για να έρθω στη δουλειά μου μύρισε βροχή και όπως μια μυρωδιά μπορεί να φέρει στο μυαλό χίλιες εικόνες...εμένα μου έφερε τη γειτονιά μου.
Τότε που ήμουνα μικρή και έπαιζα κρυφτό,αμπάριζα και αγαλματάκια ακίνητα...Τότε που δεν μπαίναμε μέσα αν δε νύχτωνε..που δεν είχαμε ανάγκη το τσιγάρο,τα ναρκωτικά,το κραυγαλέο ντύσιμο και το βάψιμο για να τραβήξουμε την προσοχή ή για να αλλάξουμε την πραγματικότητα.
'Οταν με πονούσε κάτι το έλεγα στην κολλητή μου..γιατί τότε οι φίλοι ήταν αληθινοί..ή έτσι μας φαινόταν.

Θυμάστε τη μυρωδιά που είχε τότε το ψωμί..η φέτα..το καρπούζι.
Θυμάστε τα τραγούδια που ακούγαμε..Βoy George, Aλέξια..χαχα
Θυμάστε τη Βαβούρα,το Μπλέκ...
Την Κάντυ-Κάντυ,τον Νιλς Χόλγκερσον, τη Χάιντι, τους Θάντερκατς...τον Αλφ,το Φρου-Φρου...τον παραμυθά και τη φρουτοπία..

Τι ατελείωτες ώρες πέρναγα με την αδερφή μου να δούμε τον Τέρρυ..ή τον Τάιγκρα

Θυμάστε τη γεύση που είχε το κουλούρι στο δημοτικό..τη μυρωδιά απ΄το τσαντάκι με το φαγητό μας στο νηπιαγωγείο?

Αν τα θυμάστε όλα αυτά είστε καβατζαρισμένα 30..και δεν πειράζει γιατί όσο και αν το θέλουμε να φύγουμε απτην ηληκία αυτή και να ανταλλάξουμε μερικά χρόνια ...ήταν ωραία όσα περάσαμε..

Όσοι είστε σαφώς μικρότεροι και όλα αυτά ακούγονται τουλάχιστον αστεία..sorry αλλά η παιδική μας ηλικία ήταν τόσο απλοική και αστεία...

Δεν είχαμε κινητά...δεν γνωρίζαμε το σεξ από τα 14 και κοκκινίζαμε όταν μας κόιταζε αυτός που θέλαμε...

Άλλαξαν πολλά αλλά θα ήθελα για λίγο να γυρίσω πίσω ...

στη γειτονιά μου τότε...

Εσείς θα γυρίζατε πίσω?και αν ναι τι θα θέλατε να ξαναβρείτε?