21.2.07

ΤΑ 5 ΜΑΥΡΑ...

ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΜΗ ΤΗ ΓΛΙΤΩΝΑ...

Αφού μου έσκασε το μπαλάκι και εμένα και αφού δε φοβάμαι να πω πράγματα για τον εαυτό μου(σπόντα .. for u know who)
..έχουμε και λέμε
1)Είμαι όπως έχετε καταλάβει πολύ νευρική,τσακώνομαι πολύ εύκολα και πέφτει τρελλό μπινελίκι αμα με βρεί κάποιος στα άσχημα και με πατήσει.
2)Αγαπάω πολύ τους φίλους μου και μ'αρέσει να λέω μαλακίες και να γελάνε..
3)Δεν μου αρέσω εξωτερικά ..αλλά με πάω εσωτερικά(σας βρίσκεται κανένας διακοσμητής..μπογιατζής ..κάτι?)
4)Ο πιο αγαπημένος μου άνθρωπος είναι ο άλλος μου μισός , ο άσπρος του μαύρου μου..ο Γ.
5)Αν κάποιος θέλει να με κάνει να νιώσω καλά στη χειρότερή μου φάση...δεν πρέπει να μου μιλήσει..φτάνει μια αγκαλιά

...πολύ μελιστάλαχτα όλα ε?Δεν τρέχει όμως...να βάλω τα κλάμματα..είμαι σκληρό αγγούρι..χιχι

Λοιπόν μιας και δεν ξέρω και πολλούς απο εδω μέσα..το στέλνω το μπαλάκι μου σε:
-crazy chef
-Mικρό πρίγκιπα
-Miss sunshine
-spyros

...it is και eggod θα σας το έστελνα αλλά μιας και θα με στέλνατε και εσείς για βρούβες το αφήνω να τα πούμε από κοντά..

ΑΚΟΥΩ ΛΟΙΠΟΝ...