27.5.10

Νύχτες Μου...

..που τα αλλάζουν όλα.
-
Όταν περπατάς άδεια δωμάτια χωρίς τις γνωστές σου κρυψώνες, οι φόβοι μεγαλώνουν.
Όταν οι ώρες ξεχειλώνουν γεμάτες σιωπή, οι λέξεις ξεχνιούνται.
Όταν κοιμάσαι σε φρεσκοπλυμένα σεντόνια χωρίς μυρωδιά από δέρμα, οι σκέψεις συρρικνώνονται.
Ολόκληρος συρρικνώνεσαι σαν έμβρυο που του στράγγιξαν τον κόσμο του και κρύβεται μέσα στις δικές του παλάμες.
Και τι όνειρα μπορείς να κάνεις μέσα στις δικές σου παλάμες?
Χθες βράδυ σου μίλαγα μες στον ύπνο μου και ξύπνησα για να δω το δωμάτιο σε άλλο ένα σκοτάδι.
Κι έχω δει τόσα ως τώρα, τα πιο πολλά μέσα μου. Τα χειρότερα μέσα μου...
Κι όμως το χθεσινό σκοτάδι με τύλιξε πιο σφιχτά από όλα.
Μου πήρε τον αέρα απ΄το μυαλό μου και με άφησε να προσπαθώ να βρω το διακόπτη για λίγο φως. Για μια ανάσα...και καλά.
Κι ας ξέρω ότι την ανάσα που θέλω την κρατάς εσύ και πρέπει να την περιμένω.
Και θα την περιμένω μέσα σε τόσα κι άλλα τόσα σκοτάδια που θα'ρθουν.
Γιατί ως τώρα ανάσα δεν υπήρχε μέσα μου.
Στα χειρότερά μου..

Έτσι λέω..

Θυμώνω όμως με το χρόνο.
Που προχωράει τα πάντα και εσένα σε κρατάει.
Πάντα σε κρατούσε.
Και απόψε.
Πως λες να' ναι η νύχτα μου απόψε που θέλω τόσο να σε δω?
Ξέρω..
Σκοτάδι, θέλω, δε μπορώ, κρύβομαι, περιμένω.
Λεξούλες μάτια μου ..
Απλές κούφιες λεξούλες.
Που μπαίνει μέσα τους ο χρόνος και τις φουσκώνει και γίνονται τεράστια μπαλόνια που αν σκάσουν θα καώ νομίζω.
Και δε καταλαβαίνεις πόσο μικρός είσαι μέχρι να δεις στο δρόμο σου κάτι πραγματικά μεγάλο.
Και δε ξέρεις πόσο μπορείς να τεντώσεις τη ψυχή σου μέχρι να σε προκαλέσει κάτι πραγματικά μικρό.

Τι λέω...

Σιχαίνομαι τη νύχτα απόψε. Σιχαίνομαι το μαύρο μου που βρήκε τοίχο πάλι και στάζει πάνω του όπως ξέρει καλά να κάνει.
Σιχαίνομαι το πρέπει που έχει το αύριό μου.
Τους φόβους και τις σκέψεις μου.
Το "μου'' δίπλα σε όλες αυτές τις λέξεις.
Χρόνος Μου, βήμα Μου, βλέμμα Μου, δρόμος Μου, άκρη Μου.
Νύχτα Μου γαμημένη.
ΚΑΛΗΜΟΥΝΥΧΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ.

Δε θα αφήσω καμιά λέξη στη νύχτα μας όταν σε δω.
Δε θα αφήσω καμιά νύχτα στις λέξεις μας όταν είσαι εδώ.
Μόνο να νικήσω το χρόνο.
Μόνο να τελειώσουν οι νύχτες Μου..

Μόνο να ανάψω το φως λίγες φορές ακόμα....
Να πάρω μια ανάσα...

Λέω...