4.2.10

Τσικνο-Πέμπτη και στ'α@@@..μας!



Έχουν ξεσκιστεί απ΄το πρωί να παίρνουν τηλέφωνα για τραπέζια, ταβέρνες, συνταγές, τι θα βάλουν, τι θα πιούν, πόσοι θα' ναι, ποιοι θα' ναι....
Σιγάααααααα ρεεεεεεεεεεεεεεε μη σπρώχνεστε! Μια γαμημένη μέρα είναι. Χθες δε φάγατε? Αύριο δε θα φάτε? Δηλαδή τι? Δηλαδή πόσο?
Αμάν πια................
Ένα κωλονούμερο θέλω να υπολογίσω και το γυροφέρνω τόση ώρα γιατί όλο και κάτι μου ξεφεύγει απ΄τη φασαρία και τις παπαριές που ακούω και αναλύω στο κεφάλι μου.
Ναι ρε....μόνο του γίνεται αυτό δε φταίω!
Όπου και να με βάλεις και ότι και να μου δώσεις να κάνω, εγώ θα ακούσω και τι λένε όλοι , θα δω και τι φοράνε και θα σου πω και πως μυρίζανε. Τι να κάνω τώρα? Να αλλάξω σήμερα μετά από τόσα χρόνια? Σιγά και μη!
Και ποτέ και κανένας φίλε.....και για κανένα λόγο επίσης!
Ποιος ξύπνησε στραβά?
Εγώ?
Τι λες ρε...
Καταρχάς ποιος είπε ότι κατάφερα να κοιμηθώ? Που είχε ο από πάνω αγώνα Pro πάλι και μαζεύτηκε το κακό συναπάντημα και κάθε τρεις ανάσες που έπαιρνα και έμπαινα σε sleep mode έβαζαν και ένα γκολ και πεταγόμουνα μαζί με τις μαξιλαροθήκες?
Που 4.30 είδα το ρολόι τελευταία φορά και 6.35 χτύπησε το γαμίδι το κινητό του για να ξυπνήσει? Πως ζει ρε?
Μήπως είναι βρικόλακας?
Πολύ κοντός βρικόλακας πάντως.
Άσε που αυτό συμβαίνει από την Κυριακή e v e r y fucking day!!! Αλλάζει μόνο ο λόγος της φασαρίας.
Κυριακή -γκόμενα
Δευτέρα -καθαριότητα στις 2.30 τη νύχτα από τη γκόμενα
Τρίτη- sleepover τύπου ο οποίος όλη νύχτα έλεγε παπαριές απ΄το σαλόνι που κοιμόταν και λυνόταν στο γέλιο ο δικός μου από την κρεβατοκάμαρα. Που να άκουγα και τον άλλο να γελάσω και εγώ, να πω ...μμμμμμμμ ωραία πέρασα ρε φίλε!
Τετάρτη χθες δηλαδή-παπαρόφιλοι και Pro
Ασιχτήρ γαμώ τις πολυκατοικίες, την αναισθησία, τη μαλακία που δέρνει όλο τον κόσμο, τα νεύρα μου και
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!!!!!!!!!!

ΥΓ.Δε δουλεύω ρε..κωλοβαράω γιατί είναι Τσικνο-Πέμπτη και είμαι χορτοφάγος! ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣΤ!!!!