28.1.10

ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!


Θα σκάσω!!!
Όχι δε θα σκάσω..πήγα να σκάσω!!!!
Κάτσε να στα πω να ηρεμήσω γιατί τρέμω η καημένη σαν τη δόνηση του κινητού μου!
Ρε παιδί μου δεν είχα κέφια σήμερα (!) και πήγα μια βόλτα για καφέ. Γυρίζοντας λοιπόν και ενώ ήμουν εμφανώς σε καλύτερο φεγγάρι απ' όταν ξύπνησα .....ΜΠΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΠ!
Μου πετάγεται από ένα στενάκι μια μαλακομπουκωμένη η οποία με πήρε πρέφα αφού έπιασε το ΑBS μου και σταμάτησα 1 χιλιοστό απ΄τη μούρη της ενώ έφτιαχνε στον καθρέφτη τα μαλλιά της!
Να μη σου περιγράψω τι επακολούθησε...
Γενικότερα όταν βγώ εκτός εαυτού δεν είμαι και το καλύτερο δείγμα συμπεριφοράς. Όσοι με ξέρουν ...ξέρουν!!!!!
Κατέβασα όλο το σερβίτσιο της μάνας μου σε μπινελίκια και κατέβηκα και απ΄το αμάξι να τη χέσω από κοντά. Φτάνω δίπλα της και λέει..."Κοριτσάκι μου κοιτάμε που πάμε!".
Σε αυτή τη φάση λοιπόν πέφτει κουρτίνα μαύρη στο μάτι το δεξί γιατί στο αριστερό είχε πέσει απ΄την ώρα που έκλασα μέντα πως θα τρακάρω με το άθλιο δείγμα γυναίκας που είχα μπροστά μου. Και ενώ προφανώς ξεκινάω με το σκεπτικό να της απλώσω σε τραπεζομάντιλο τα άντερα μαζί με ότι τρίχα δε πρόλαβε να χτενίσει, εμφανίζεται από το πουθενά ένας ευγενέστατος μπατσούλης που έτυχε να είναι πίσω από εμένα την ώρα που έγινε το σκηνικό και απλά έκατσε στο πλάι να δει που θα το φτάσουμε....
Την ώρα λοιπόν που εγώ βρίζω όλα τα γήινα και εξωγήινα σε άπταιστα γαλλικά και η γκόμενα αντεπιτίθεται λέγοντας "είδες να έχω στοπ?"...ο μπατσούλης έρχεται, τον βλέπουμε μπλε, το βουλώνουμε και λέει :
"είναι ολοφάνερο ότι δε βγαίνουμε από στενό σε μεγάλο δρόμο χωρίς να σταματήσουμε να κοιτάξουμε, οπότε φύγε και άλλη φορά να προσέχεις!"
Μετά τα λόγια του μπλε εισαγγελέα πρέπει να έριξα καναδυο μπινελίκια ακόμα στα μουλωχτά και αφού έφυγε η γκόμενα με τη μούρη κρέας και εγώ δικαιώθηκα περίτρανα..(άσε που γλίτωσα και την τράκα!) άρχισα να κλαίγομαι στον ένστολο σωτήρα του κούτελου που έχω στην κοινωνία, ο οποίος μου έλεγε να ηρεμήσω και ότι δεν έφταιγα.
..." μα την ακούσατε που μου είπε να κοιτάω που πάω?"..."την ακούσατε...?"
Αφού πήρα και τη δόση μου στο δράμα και τη δόση μου στο καλόπιασμα μετά από το φόβο που πέρασα, έφυγα κυρία αλλά συνεχίζοντας να τρέμω σαν το ψάρι.
Η αλήθεια είναι ότι στοπ δεν υπήρχε στη μεριά της. Υπήρχε μόνο το σίδερο από ταμπέλα αλλά ποιος ξέρει τι ταμπέλα θα ήταν...μπορεί να έλεγε κομμωτήριο "Η ΛΟΥΛΑ" στα 4 χλμ!
ΟΥΥΥΥΥΥΥΦ!
Όμως ρε πούστη μου δεν είναι όλα φτου και βγαίνω...Ολόκληρος δρόμος το κέρατό μου ...κοίτα λίγο!
Τα συμπεράσματα είναι τα εξής τρία :
1.Το τρέμουλο σταματάει μετά το πέρας 42 λεπτών ακριβώς!
2.Αν δεν έχεις κέφι γάμα τον το καφέ γιατί παίζει να γίνεις και χειρότερα
3.Δε θέλω γνώμη αντίθετη απ΄τη δική μου γιατί σας έσκισα!

:))))