30.7.09

3 + 3


Γεράσαμε ρε.......
Μαλακίες σου λέω δε νιώθω καθόλου γερασμένη.
Χαρούμενη νιώθω, ερωτευμένη νιώθω, μόνη μου νιώθω, δυνατή, παράξενη, θυμωμένη, κυκλοθυμική...πολλά νιώθω αλλά όχι κουρασμένη!
Άλλαξα τα μαλλιά μου πάλι, έχασα τρία κιλά, φοράω χρωματιστά ρούχα και φεύγω με το αυτοκίνητό μου ως τη θάλασσα.
Πέρασαν 2 ολόκληρα χρόνια από μια απώλεια που πάλι θυμάμαι λόγω γενεθλίων.
Πέρασε ένας χρόνος από το τέλος μιας σχέσης που είχε σχηματίσει τη μισή μου ζωή.
Πέρασε πολύς καιρός και δε σε έχω δει.
Μου φαίνεται περισσότερος από όλα τα άλλα.
Τελικά η μνήμη ξεθωριάζει όσα γουστάρει αυτή και άλλα τα φυλάει καλά κρυμμένα και στα πετάει μπροστά σου τη στιγμή που βρίσκεσαι πίσω απ΄το πιο ασήμαντο οχυρό σου. Όταν είσαι γυμνός σε μια υποτυπώδη λακκουβίτσα που έχεις σκάψει με δυο λέξεις και μια "και καλά" σίγουρη απόφαση.
Δεν υπάρχει λέμε!
Δε ξαναμιλάμε!
Δε θα τον ξαναδώ!
Σε μια κωλοπλατεία είσαι και περπατάς με αναμμένο τσιγάρο.
Περνάει κάποιος από δίπλα σου και έχει τα χέρια στις τσέπες.
Γυρίζεις και βλέπεις φευγαλέα τα μαλλιά του.
Σαπούνι μυρίζουν.
Σαπούνι και νερό.
Και σκατά.
Πάει η λακκούβα, και βρίσκεσαι να περπατάς ανάμεσα σε σκιές που φιλιούνται και λαχανιάζουν και βρέχουν σεντόνια και ξυπνάνε κάθε κομμάτι αίσθησης που είχε μείνει ξεχασμένο και στεγνό.
Και δε ντρέπεσαι να κοιτάς ξένες σκιές ρε?
Ξένες?
Και προλαβαίνει η λέξη να σκάψει στο μυαλό νέο οχυρό και να σε χώσει μέσα. Και καίγεσαι με το τσιγάρο και το πετάς και ανάβεις άλλο..
Κι όλα καλά...
Και χρόνια μου πολλά.
Και θέλω.
Αλλά ξέρω.
Και σκάβω.

Αν ήσουν εδώ θα σε φιλούσα με ένα φιλί ως το πρωί, με μία ανάσα.
Θυμάμαι και μένω ανάμεσα.


Θυμάμαι και με κρύβω.

Και τσιγάρο και χαμόγελο.
Γιατί είμαι καλά.
Για να θυμάμαι, να αγαπάω, να κρύβομαι και να μένω εδώ.
Είμαι καλά.
Χρόνια μου πολλά.........

Να με χαίρεστε, να με αντέχετε, να σας πρήζω, να βρίζω, να γελάω, να σας έχω και να με έχετε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε....και σε λίγο στην Αθήνα λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!

ΥΓ. Για ένα ολόκληρο χρόνο η ηλικία μου θα κάνει έξι? Πφφφφφφφφφφφφφφφφ!!!!!
;p
Mπορείτε να λέτε οτι έιμαι 30, μια χαρά θα το δεχθώ!
Μαααααααααααατς