18.7.09



Έχω να σου πω πολλά...
Φωνές δεν ακούω,
δε στενοχωριέμαι πια.
Μ'αρέσω όπως είμαι ...
κι ας είμαι μικρή
Κι ας είμαι μακριά...

Άσε με να καθίσω στη μύτη απ΄το παπούτσι σου να σε κοιτάζω
Άσε με να έρθω στα βήματά σου, όπου κι αν σε πάνε.
Άσε με λίγο να περάσω μια μέρα σου σαν να΄ναι δική μου.

Σαν να σαι δικός μου

Νύσταξα ρε...Να ξαπλώσω στο παπούτσι σου?
Μη μου μιλάς...εγώ θα το κάνω!
Θα κλείσω τα μάτια μου και θα ονειρευτώ όλο τον κόσμο πιο μικρό
και εμένα αρκετή για να τον φτάνω.
Κι εσένα αρκετό για να χωράς εκεί μαζί μου.

Που πας νυχτιάτικα μωρε...
Ποιος έχει όρεξη για βόλτα τώρα?
Κι άντε να πάμε βόλτα, δε με παίρνεις μες στην παλάμη σου
τότε να μη κρυώνω?
Για λίγο ρε...
Κι ας ξαπλώσεις μόνος σου.
Θα σου ψιθυρίσω στο αυτί τα πάντα.

Να δεις..κάποια νύχτα θα ανοίξεις τα μάτια.
Θα είναι όλα μικρά σαν εμένα...ακόμα και εσύ.
Θα σε πάρω αγκαλιά και θα γελάμε
Που ήμασταν άλλοι
..................και τόσο μακρια.