27.7.09

Σσσσσσσστ........εγώ μιλάω!

Έφυγα το ΣΚ για βουτιές.
Σήμερα έχει συννεφιά. Δεν έχω μαγειρέψει τίποτα και προβλέπεται μεσημεριανός ύπνος για να ξεχαστεί η πείνα.
Βαριέμαι αφάνταστα αυτή την περίοδο πρινφύγωγιαδιακοπέςλείπουνόλοιοιάλλοι.
Σε λίγες ημέρες ....άσε θα θυμηθώ να το πω ανήμερα για να μη στραβώσω από σήμερα τσάμπα.
Τι κάνεις?
Αγόρασα κάτι παπούτσια που όποιος φίλος μου με δει να στέκομαι πάνω τους δε θα με αναγνωρίσει.
Δεκάποντο λουστρίνι σε μαύρο-άσπρο-κόκκινο!
Αγόρασα και ένα μαύρο κοντό στράπλες φόρεμα.
Μου έδωσε και μια φίλη ντομάτες και πιπεριές.
Έχω ένα αυγό στο ψυγείο άρα το βράδυ θα φάω ομελέτα.
Ποτέ δεν έτρωγα ομελέτα.
Ποτέ δε φορούσα φορέματα.
Ποτέ δε φορούσα τακούνια.
Λουστρίνι φόρεσα στη βάπτισή μου...
Εσύ θα πας διακοπές?
Γνώρισα έναν στη θάλασσα.
Μικρός πάλι ρε φίλε.
Μήπως σου βρίσκεται κάτι άνω των 32..3 σε λίγο είπαμε...
Πφφφφφφφφφφφφφφφφφ.......
Όχι δεν είμαι 25, όχι δεν είμαι 28...
ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΡΕ...ΚΑΙ 15 ΝΑ ΗΜΟΥΝΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
Μη μου μιλάτε αυτή τη βδομάδα ρε...από Δευτέρα θα τα ξαναπούμε.
Κλειστόν.
Πάω για ύπνο και ομελέτα και πάω να καταπιώ το μυαλό μου που μου γαμάει τα πάντα αυτό τον καιρό.
Με κέτσαπ.
Θέλεις να κάνεις κάτι για' μενα?
Μόνο για' μενα?
Παντού βάζω κέτσαπ.
Θα σβήσω όλες τις ημέρες ξεκινώντας από αύριο και θα αφήσω μόνο το επόμενο Σαββατοκύριακο .
Σαν να μην πέρασε ποτέ ο γαμημένος μήνας.
Γιατί να μην είναι έστω και ένας σας εδώ?
Ένας.
Για'μενα.
Έχω και μαύρο ψωμί , δυο φέτες.
Όρεξη δεν έχω.
Για όλα τα άλλα μου εκτός από την σκούρα πόρτα.
Τρως εσυ?
Να τρως.
Όταν έχει συννεφιά καπνίζω πολύ.
Τη νύχτα καπνίζω συνήθως.
Θα ανάψω δύο μαζί παραμευθαύριο και θα κοιτάω το δεύτερο ώσπου να καεί.
Να αυτό θα κάνεις για' μενα.
Θα είσαι εκεί.
Με το δικό μου τρόπο.
Δε τρώω...
Θα κοιμηθώ όσο περισσότερο μπορώ.
Όλα θα τα κάνω όσο περισσότερο μπορώ.
Θα ονομάσω και την ηρεμία μου έτσι.
Χα
Και την ηλικία μου.
Είμαι όσο αντέχω φίλε.
Είμαι όσο περισσότερο μπορώ.
Είμαι όσα λιγότερα έχω και όσα θέλω πιο πολλά.
Να σου ζωγραφίσω λίγο το σπίτι στην Αθήνα?
Έχω σκεφτεί που θα είναι και περιμένω.
Έχω κάτι να περιμένω.
Με περιμένει κάτι?
Ναι αμέ.
Το αβγό στο ψυγείο.
Με κέτσαπ.
Πάντα ...
Για 'μενα.
Εσύ τρως ομελέτα?
Να τρως...χάλια είναι!


ΥΓ. Για να μην ανησυχεί ο προφητεστ!
Δε θέλει και πολύ να σε βαρέσει η ζέστη...
ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
; )