28.3.09

Λόντον απ΄την καλή και απ΄την ανάποδη!


Λοιπόν παίδες...γύρισα!
Να προειδοποιήσω πριν ξεκινήσω οτι δεν είμαι καλά.
Έχω ένα πρόβλημα υγείας που δεν έχω διευκρινήσει ακόμα και πολλά πολλά νεύρα.
Παρ'όλα αυτά θα σας πω δυο λογάκια για το Λόντον.
Συνοπτικά για πρώτη φορά..
Έφτασα. Πολιτισμικό σοκ. Ο Χατζηχρήστος με τα πανέρια τίγκα στην κότα και τα αυγά να ψάχνει την Ομόνοια και να είναι ακριβώς στο κέντρο της λέμε!
Ο χάρτης έγινε το δεύτερο πετσί μου, ένας για το Λονδίνο και ένας για το Μετρό με τις 300 γραμμές και τις 800 διακλαδώσεις. Ήμαρτον μαλάκα μου, ή κάνουν τα παιδιά μετρό ή δεν κάνουν.
Τεσπα.
Πρώτη κρυάδα που έφαγα ήταν το τσιγάρο. ΉΤΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
ΠΟΥΘΕΝΑ ΦΙΛΕ...ΠΟΥ ΘΕ ΝΑ!
Μόνο στο πεζοδρόμιο και στο μπαλκόνι σου.
Δεύτερη κρυάδα, η ακρίβεια. Νερό 2 ευρώ στην καλύτερη, γάλα φθηνότερο αλλά ούτε να το φτύσεις. Φαγητό (κινεζικοινδικοταυλανδεζικοιταλικοοτιθελειηψυχησου) πανάκριβο.
Εεεεεεεεεεεεμ τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους, από αυτούς που τρώνε γύψο και χέζουν αγαλματάκια! Που πας ρε Καραμήτρο με τις λιρίτσες σου Θρι εντ σίξτυ?? Ε? Ε? Το ξεπέρασα κι αυτό. Συκρατήθηκα στα ψώνια, έφαγα και 325 φορές στα Μακντόναλντς και έβγαλα άκρη.
Τι έχουμε μετά?
Περπάτημα παίδες. Έλιωσαααααααααααααααα
Τσίτα ο ήλιος, πέταξα και το παλτό και του'δωσα και κατάλαβε. Στον αυτόματο τα πόδια λέμε!
Οκτώ και εννιά ώρες την ημέρα περπατούσα. Τα είδα όλα, όοοοοοοοοοοοοοοοολα.
Τι πάρκα, τι μουσεία, τι εκθέσεις, γέφυρες, πύργους, κολώνες, ποτάμια, συντριβάνια, πλατείες, τρένα, ποταμόπλοια, κάψουλες, υπαίθριες αγορές, φρίκουλα. Το άπαν είδα και έχασα και ενάμιση κιλό. Ααααααααααμ πως!
Τι δίαιτες και γυμναστικές. Πάρτε το χάρτη αγκαζέ παίδες μου και διαλέξτε πόλη. Μόνο μην είναι τσουρούτικη και γυρνάτε γύρω γύρω και ζαλιστείτε...δε θα φταίω εγώ!
Για το τέλος σας άφησα τις στιλιστικές παρατηρήσεις μου για τις Αγγλίδες.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ!
Αυτό έχω να σας πω.
Δε ξέρω τι φταίει...
το κρύο?
η βιασύνη?
οι ασπιρίνες?
τα προφυλακτικά?
Ξέρω και εγώ...λέω!
Χρυσά κολάν, ροζ λουστρινέ τσάντες, άσπρες γούνες, βινύλ πέδιλα...πέδιλααααααααααααααααα.
Αμάνικο και τιραντέ τίγκα, πέδιλο χωρίς καλσόν απ΄τη μία και απ΄την άλλη καλσόν και σαγιονάρα (!)
Τι να πώ ρε...σύγχυση. Γουός εντ γκόου όλες! Και καλά βγαίνεις, δε ρίχνεις και ένα βλέφαρο στον καθρέφτη να δεις βλέπεσαι? Φοριέσαι? 'Ένα λεπτό θα πάρει και θα σωθούν τόσες αθώες ψυχές.
Είδα όμως και θεές Ινδές, κουκλάρες μαύρες, ωραιότατους γκόμενους παντός είδους και καιρού...δεν έχω παράπονο κανένα.
Μέσες άκρες αυτά ήταν λοιπόν!
Γύρισα και μου ήρθαν κάποια πράγματα ανάποδα αλλά δε τρέχει...δε μασάμε είπαμε.
Καλά να είμαστε μόνο.
Αυτό.

Μααααααααααααααααααααααατς
YΓ. 'Οποιος από εσάς ανέλαβε το Μέρφυ ...είναι θεός!
Να μου πείτε ποιος ήταν να τον φιλήσω και να τον έχω στα υπόψην για ώρα ανάγκης!
Γυναίκες δε φιλάω , να ξέρετε!
;P