17.3.09

PARTY TIME!!!!!

Nτριιιν Ντριιιν...
Εεεεεεεε άκου!
Μετά τον τυφώνα "Κωλόγρια" που διέλυσε το Λονδίνο...καταφθάνει καταιγίδα αγνώστου προελεύσεως, έντασης και ταυτότητος.
Ναι σου λέωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!
Τουυυυ τουυυυυυτ.....
..................................................
Αφήσαμε τα παιδιά να ανασάνουν λίγο και πάω και εγώ ακολουθώντας τα χνάρια της ατομάρας για να σκορπίσω τη Β' Δόση του θανατηφόρου ιού "μαλακία στην τρίτη ηλικία"!
Σας έρχομαι Λονδίνα, Πορτομπέλλα, Σόχα, Ξόχα, Τσόχα...Το'χα και Δεν το΄χαααααααααααααααααα!!!!

PARΤΥ TIME ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

ΥΓ1.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια
-το Luthienaki (για τις πληροφορίες εώς το ΕΛ ΒΕΛ καθώς και για την παραμονή και ψυχαγωγία μου σε αυτό!)
-την Κωλόγρια (για τις πληροφορίες με το που θα βγάλω το πόδι μου στο αεροδρόμιο του Λόντον μέχρι να το ξαναβάλω με λιωμένα παπούτσια μέσα για επιστροφή στο Ελλάντα!)
-το θεό που θα αναλάβει να πάει να γαμηθεί ο Μέρφυ να περάσω και εγώ λίγο καλά!
-όποιον άλλο αναλάβει το Μέρφυ αν με κλάσει πάλι ο Θεός!
ΥΓ2.
Θα γούσταρα Γ΄Δόση του ιού με τη θεότητα και εμένα μαζί να ουρλιάζουμε στο καράκεντρο της Αγγλίας!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Φιλάκια παίδες τα λέμε σε μια βδομαδούλα!!!!!