11.3.09

Τους εφιάλτες μέσα..γαμώ!


Λοιπόν έχει ένα εκπληκτικό τρόπο το σύμπαν όταν γαμιέται και σε πηδάει παντοιοτρόπως, να σταματάει τα πάντα γύρω σου για να νιώσεις το γαμήσι σε όλο του το μεγαλείο.
Ξέρεις μοιάζει με εκείνες τις ταινίες που παγώνουν ξαφνικά όλα και κινούνται μόνο οι σταγόνες του ιδρώτα στο μέτωπο. Γλιστράνε σαδιστικά αργά λες και υπάρχει μόνο ιδρώτας σε αυτή τη ζωή, λες και τα πάντα εκφράζονται με αυτές τις μικρούλες σταγόνες και δεν έχει σημασία τίποτα άλλο.
Δε παίζει ρε φίλε...υπάρχεις άμα σου λέω απλά δε το ξέρεις ούτε εσύ, ούτε εγώ. Κανείς δεν το ξέρει. Δεν έχει σημασία ακόμα.
Ακόμα.
Εικόνα. Φαντάσου λίγο...
Είσαι σε ένα στενό ασανσέρ. Απ' αυτά που μπαίνεις με τη μούρη και βγαίνεις με τον κώλο γιατί δε παίζει μέρος για αναστροφή. Κυριλέ..όλα καλά. Και μέσα σου η φωνίτσα λέει χεσμένη.."φαντάζεσαι μαλάκα μου να κοπεί κανένα ρεύμα και να μείνουμε στα μαύρα σκοτάδια και να μας πιάσει πανικός?"
Άλλη εικόνα τώρα. Είσαι στο ασανσέρ με τη μούρη και μόλις σφηνώνεις ακούγεται γκόμενα από το υπερπέραν του ταβανιού και λέει "θα κοπεί το ρεύμα". Για πόσο? Δε ξέρουμε...για όσο.
Πες τώρα. Σε ποια απ΄τις δυο περιπτώσεις σταματάει το σύμπαν, νιώθεις επικά το γαμήσι και τρέχει μόνο ο ιδρώτας του πανικού απ΄το μέτωπο?
Αφού κλειστοφοβία έχεις όπως και να΄χει, αφού και στη πρώτη φάση έπαιζε να κοπεί...
Η μαλακία είναι ρε να ξέρεις πως κλείδωσε η επιλογή.. τότε μαγκώνεις.
Και εμένα άμα μου πεις θα κοιμηθείς το βράδυ και θα σε κυνηγάει η φλοκάτη ...ε δε θα κοιμηθώ ρε. Από μικρή με κυνηγούσε μια κόκκινη γαμημένη φλοκάτη. Μα να με έχει στο μάτι η πουτάνα λέμε...
Στο σπίτι δεν έπαιζε τέτοια φλοκάτη.
Αρρωστημένη φαντασία, μαλακία στο έπακρο..ότι νομίζεις πες. Με κυνηγούσε πάντως! Σηκωνόταν όρθια πάνω απ΄το κεφαλάκι μου και μου ρούφαγε την ανάσα η τσούλα. Και ξύπναγα μετά από ώρα μούσκεμα, αφού είχα πείσει στον ύπνο μου τον εαυτό μου ότι κοιμάμαι και είναι όνειρο και άμα προσπαθήσω αρκετά θα με ξυπνήσω!

Τώρα είμαι ξύπνια όμως. Πουστιά.
Τι σκατά να με πείσω τώρα ε?
Ότι δε θα κοπεί το ρεύμα? Αφού κόπηκε.
Ότι δεν υπάρχουν κόκκινες φλοκάτες?
Αφού την κρατάει την ανάσα μου ήδη μία.

Στα λέω από τώρα να τα ξέρεις, μη μου λες μετά άλλα.
Σύνελθε ..υπάρχεις σου λέω.
Περίμενε και θα δεις.

Και με κομμένο το ρεύμα άλλη ανάσα θα βρω.

Δεν έχει σημασία ακόμα.